Ny medarbetare på Snowmobile

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Hej allesammans! :hello:

Här har ni en ny filur som ni ska få bekanta er med, jag heter Malin Wiik och är en 26-årig Sundsvallstjej som nu ser fram emot ett fantastiskt roligt arbete här på Snowmobile. Mitt främsta fritidsintresse är givetvis snöskoterskörning, ni vet en sån där som saknar snön redan innan den tinat bort på våren...

Nåt ni INTE får missa i vinter är fre-sön v. 3 i Åkersjön (skoterparadiset med stort P), då vi ska hitta på diverse bus för er skoterentusiaster. Tro mig, det kommer bli en helg att minnas! :rock:

Hjälp oss bli ännu bättre, kom gärna med tips och ideér om vad ni skulle vilja läsa om i Snowmobile.

Till helgen är det snöskoternsdag, jag antar att ni längtar lika mycket som jag...

Väl mött/Malin W
 

Bean_75

Välkänd medlem
20 nov 2006
322
0
16
Luleå
Välkommen ombord...:ciao:

Får se om jag får ngn med mig till åkersjön v3. Är en bit att åka från Luleå. Men skulle vara skoj att vidga sina vyer litegranna...:rock:
 
D

Draken

Trevligt trevligt,tjejer med intresse för skoter växer minsann inte på träd. ;)

Vad är din uppgift på Snowmobile?
 
B

Buktholmen

Skriver inte du en liten spalt i varje SnowRider?

Välkommen hit! :)
 

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Välkommen ombord...:ciao:

Får se om jag får ngn med mig till åkersjön v3. Är en bit att åka från Luleå. Men skulle vara skoj att vidga sina vyer litegranna...:rock:
Tack. Jag håller tummarna för att du ska få med dig någon vän ner till Åkersjön. Det kommer som sagt att bli en helg att minnas. Det kommer vara värt varenda mil :evil:

Hoppas vi ses!

/Malin
 

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Välkommen ombord...:ciao:

Får se om jag får ngn med mig till åkersjön v3. Är en bit att åka från Luleå. Men skulle vara skoj att vidga sina vyer litegranna...:rock:
Skriver inte du en liten spalt i varje SnowRider?

Välkommen hit! :)
Buktholmen bra uppmärksammat där. Jag har haft kontakt med Dick sen tidigare så när jag fick förfrågan kändes det självklart. Åkersjön är mitt andra hem dessutom :D

Mvh/Malin
 

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Välkommen välkommen. I vilken skoterklubb i sundsvalls området huserar du i då?
Jag tackar så mycket :)
Jag huserar inte på skotern så värst mycket här hemma, är inte så förtjust i all sjökörning. Är mycket av den varan här ute i Njurunda iaf. Så för tillfället är jag inte aktiv i någon klubb här, men kanske borde bli det.

Har ni mycket aktiviteter för er?

Mvh/Malin
 

speedo_4

Välkänd medlem
25 mar 2008
2.083
3
38
35
Fåker
Jag tackar så mycket :)
Jag huserar inte på skotern så värst mycket här hemma, är inte så förtjust i all sjökörning. Är mycket av den varan här ute i Njurunda iaf. Så för tillfället är jag inte aktiv i någon klubb här, men kanske borde bli det.

Har ni mycket aktiviteter för er?

Mvh/Malin
Vi har iallafall fin led med mycket olika möjligheter till resemål och varierande körning. Man tar ju sig mot västra och stöde vidare till vemdalen via oss.
Man tar sig till Indal, timrå, trollriket relativt enkelt och så till Njurunda såklart. Vi har fin ledskötsel och ca 25 mil led att köra på. I vinter kommer det bli skoterträff och visningar är tanken. Även en hel del ledvisning. Det som är fint tycker jag är att man kan varva ofta med att köra efter åkermark, djupskog och nånstans kring 1,5-2 m pudersnö på våra leder så det mesta finns. Pudersnön hittar man ju uppåt Huljen mot Kovland till.
Du är välkommen hit och provköra. Vi försöker även preparera lederna så mycket som tid ges.
 

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Trevligt trevligt,tjejer med intresse för skoter växer minsann inte på träd. ;)

Vad är din uppgift på Snowmobile?
Hm, det har jag också märkt och det är nåt jag ska försöka ändra på :) Kämpa för att få fler tjejer att upptäcka hur pass kul det är att köra skoter. I övrigt ska jag vara ute på vift och se mig omkring, skriva någon rad ibland och möjligen testa på och se om jag har några fotogener. Hittills är allt väldigt nytt, så vi får se vad vi kokar ihop :rolleyes:.

Fin Dragon du har, nöjd med den?

Mvh/Malin
 

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Tjena Malin,

Välkommen hit till forumet, och lycka till i ditt jobb på Snowmobile!

Ha det gott,
Kristian
Tack Kristian, det uppskattas :rolleyes: Jag hoppas att ni ska trivas med mig.

Trevligt att en Hälsing hittat hit. Ha de gott! /Malin
 

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Vi har iallafall fin led med mycket olika möjligheter till resemål och varierande körning. Man tar ju sig mot västra och stöde vidare till vemdalen via oss.
Man tar sig till Indal, timrå, trollriket relativt enkelt och så till Njurunda såklart. Vi har fin ledskötsel och ca 25 mil led att köra på. I vinter kommer det bli skoterträff och visningar är tanken. Även en hel del ledvisning. Det som är fint tycker jag är att man kan varva ofta med att köra efter åkermark, djupskog och nånstans kring 1,5-2 m pudersnö på våra leder så det mesta finns. Pudersnön hittar man ju uppåt Huljen mot Kovland till.
Du är välkommen hit och provköra. Vi försöker även preparera lederna så mycket som tid ges.
Det där lät väldigt intressant, får kanske börja ta skotern till era marker och testa på. Jag tackar så mycket för dina goda tips :eek: Förresten, du får nog ställa upp som guide om jag tar mig dit i vinter. Är inte känd för att ha bra lokalsinne precis :eek:

Mvh/Malin
 

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Välkommen! Kommer du att vara forum-admin? Isf måste jag ju vara lite extra fin i kanten :cool:
Tack!

Helt ärligt så vet jag inte riktigt hur det kommer te sig för min del här på Snowmobile, men det kan vara möjligt. Så det är bäst du vaktar din tunga :rolleyes:

Kommer du att ta dig till Åkersjön v. 3?

Mvh/Malin
 

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
Tack!

Helt ärligt så vet jag inte riktigt hur det kommer te sig för min del här på Snowmobile, men det kan vara möjligt. Så det är bäst du vaktar din tunga :rolleyes:

Kommer du att ta dig till Åkersjön v. 3?

Mvh/Malin
Haha vi får hoppas du kommer så långt som möjligt! Blir du forum-admin, så tänk på att jag lever om mera än jag bits :laugh:

Jag får hoppas det! Får se hur långt "en fattig student" tar sig :D. Hoppas de på de iaf :D
 

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Haha vi får hoppas du kommer så långt som möjligt! Blir du forum-admin, så tänk på att jag lever om mera än jag bits :laugh:

Jag får hoppas det! Får se hur långt "en fattig student" tar sig :D. Hoppas de på de iaf :D
Ha ha, okej jag ska lägga det på minnet :D Känns tryggt att vara informerad om det iaf.

Jag förstår det, intresset är tyvärr inte lika billigt som pingis eller dylikt... Jag håller tummarna för att du ska ha möjligheten att haka på.

Mvh/Malin
 

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
Ha ha, okej jag ska lägga det på minnet :D Känns tryggt att vara informerad om det iaf.

Jag förstår det, intresset är tyvärr inte lika billigt som pingis eller dylikt... Jag håller tummarna för att du ska ha möjligheten att haka på.

Mvh/Malin
Haha jo kom ihåg det! :laugh:

Som sagt jag hoppas jag kommer.. absolut, får äta nudlar i fram tills dess så kanske jag har möjlighet :laugh::laugh: