Nu snöar det!!

jonasadolfsson

Välkänd medlem
5 nov 2005
1.666
1
16
Bollnäs
Här i hälsingland kom det snö idag men det smälte dirr när det kom till backen:( ...Men det ser ut och bli kallare till nästa vecka :):D
 

j-son

Välkänd medlem
18 jul 2006
1.157
4
38
33
wii!! gissa om man blev lycklig när man hörde att det skulle bli värsta snöstormen på 1.5 år på fredag-lördag, skulle visst kommma 30-50cm till! kommer det 50cm så har vi 90cm sammanlagt här :D
 

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Värsta sen "Gudrun" var det väl? Fast det kanske va så länge sen :) den börjar komma hit nu och än så länge är det bara blött här fast det blåser inget....hoppas på att det blir kallare.
 

j-son

Välkänd medlem
18 jul 2006
1.157
4
38
33
tittade just på aftonbladet, dom har bilder på hur stormen kommer röra sig. den kommer att gå ut mot havet precis innan där jag bor :(
 

StarTrak

Välkänd medlem
7 jan 2006
934
0
16
Kiruna
Blev faktiskt lite besviken idag :( trodde att de skulle komma mkt snö i hela norrland... har inte precist kommit mycke här i kiruna :(:( såg på tv att östersund hade fått 2-3dm i natt och mer kommer de nu under dagen... jaja lite är iallfall nånting vissa har ju ingenting :p
 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
TJOOOHOOO! ! ! ! !

Idag var premiärturen med nya skotern (Ranger 600 -06)

Skönt att höra ljudet...

Eftersom jag köpt den innan snön föll har jag inte kunnat testa den förän idag.

Betydligt rappare motor än min förra (Ranger King -99)

Fick t o m lite sendrag i tummen, he he, man är otränad..:D
 

hemi

Välkänd medlem
28 okt 2006
123
1
18
Östersund/Åkersjön
Varit i Åkersjön och åkt skoter med tjejen hela dan.Över metern med lössnö och inga uppkörda leder så det har blivit jäkligt mycke bära skoter. Slog följe med 2 killar från Sundsvall med varsin IQ så vi var 4 som hjälptes åt bära,lyfta och skotta.Men så jäkla roligt det är!!
 

jonasadolfsson

Välkänd medlem
5 nov 2005
1.666
1
16
Bollnäs
Varit i Åkersjön och åkt skoter med tjejen hela dan.Över metern med lössnö och inga uppkörda leder så det har blivit jäkligt mycke bära skoter. Slog följe med 2 killar från Sundsvall med varsin IQ så vi var 4 som hjälptes åt bära,lyfta och skotta.Men så jäkla roligt det är!!
Fan va skönt det låter :) man blir ju lite avunsjuk :D
 

Borge

Välkänd medlem
15 maj 2005
826
0
16
32
Östersund
Äre nån ovanför dalarna, som inte har snö? våran första snö kom nog för två och en halv vecka sen ungefär tror jag(Jämtland, Östersund). Nu är det ungefär kanske 60 cm puder, med en rejäl botten!=D
 
Last edited: