Nån som vill med till X-games och Chris Burandt?

salis

Aktiv medlem
30 aug 2004
96
0
6
Hej.

Tänkte kolla om det är någon eller några som är intresserade av att hänga med och åka skoter i USA?

Vi gjorde denna trip vintern som var, och nu är det dags att planera 2013´s resa.

Vi åker den 16:e januari, åker först med Chris Burandt, sen vidare och kollar på X-Games i aspen.

Maila för vidare info.

/Henrik
 

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.605
92
48
Örnsköldsvik
Nu är det väl inte intressant till vintern för en annan, men i framtiden om man får dispans av chefen (kvinnan) så vore det ju något.

Det jag bara reflekterade över som kan vara intressant för många är ett ungefär pris? =)
 

Niseye

Välkänd medlem
5 dec 2011
519
1
16
Västernorrland
Tjena tjena. Jag sitter i tankarna att åka över nästa säsong.. bara det att jag är själv.
Min tanke är dock inte som eran att åka över för att åka med chris burandt. (Vore sjukt fränt, ja vet).
Chris Burandt har utökat sin verksamhet och vad jag hört så åker man i STORA grupper nu, (inte min stil). Sen kostar det en slant, ja.

Jag har en rätt bra kontaktkrets via youtube, där merparten är riktigt duktiga åkare som åker på dom mest fantastiska ställena. Givetvis är man välkommen att haka på dom om man kommer över. (Kanadensare är sjukt trevliga).

Min tanke och idé är att åka över, 2-3månder, köpa sig en -11/12as pro rmk och bara pumpa puder.

Är man ett par stycken så kan man få ner priserna lite oxå då man kan dela på den mesta kostnaden, förutom bensin och skoter då.

Ska inte fråga om nån är sugen där ute! Men är det någon som har TID och Kan hänga med?
Absolut sitt livs resa!!
//Niseye