alla köper ju inte nytt.skulle vara kul med lite FAKTA kring detta snarare än spekulationer. Det här med att köpa på våren och sälja på hösten/försäsongen det kan jag itne riktigt tro på...
Jag menar, att min skoter ska GÅ UPP i värde över en sommar - när marknaden fylls på med en helt ny årsmodell, låter otroligt.
Nej såklart alla inte vill ha nytt, men det sker ju en förskjutning.alla köper ju inte nytt.
kanske nån 16 åring som vill byta bort sin indy 340 mot nått nyare så lä han inte köpa en ny skoter.
men jag tror att när snön kommer eller runt sportlov/påsklov så är det lättast att sälja
Jag köpte nytt i våras, till ett bra vårpris. Körde drygt 62 mil. Hade nyligen bud på samma peng, den har nu gått drygt 70 mil totalt...skulle vara kul med lite FAKTA kring detta snarare än spekulationer. Det här med att köpa på våren och sälja på hösten/försäsongen det kan jag itne riktigt tro på...
Jag menar, att min skoter ska GÅ UPP i värde över en sommar - när marknaden fylls på med en helt ny årsmodell, låter otroligt.
Kan köpa att dom står stilla i värde över sommaren och kan även köpa att man kan göra ett klipp mitt i sommaren om man hugger snabbt på en skoter vars ägare är i hyffsat akut behov av pengar...