När kommer nästa nummer av tidningen i lådan?

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.582
447
83
Malå/Adak
Fick en prenummeration i födelsedagspresent av lillebrorsan, (lite pli har man tydligen på junior), och första tidningen damp ner i dag. Har man "automagiskt" tillträde till artiklarna här på sidan som tidningsprenummerant?

E

ejwbegysv

Fick en prenummeration i födelsedagspresent av lillebrorsan, (lite pli har man tydligen på junior), och första tidningen damp ner i dag. Har man "automagiskt" tillträde till artiklarna här på sidan som tidningsprenummerant?
Yes, om ni angav en epostadress vid köpet så skall ni ha fått inloggning, om inte skicka adress uppgifterna samt nr som står på plasten som omsluter din tidning till mig så fixar jag det..

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Jaha? Vad har det med den här tråden att göra då menar du? Aftonbladet har funnits i butik varje dag...

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.305
1.120
113
Stora Blåsjön
Hoppas på mer text till nästa nummer!, tidningen känns för tunn med så "lättläst" text som det är nu. Bilderna är toppklass men ge hellre utrymme för mer text.

A.Holm1

Insane sledder
8 feb 2007
2.670
18
0
Grängesberg
Håller helt med Asker. Grymma bilder men det blir för lite text. Ett uppslag, tex testen av Pro 800:an. Av det uppslaget är det nog drygt 75% bilder och knappt 25% text.
Vi vill veta mer om maskinerna, inte bara titta på dom...
Vill man bara se bilder kan man lika gärna googla...

Engström

Välkänd medlem
10 sept 2007
1.634
2
16
Dvärsätt, Sweden
Mycket av materialet i nya numret är från förra säsongen och svårt att göra något åt.
vi har hursomhelst haft ett möte med alla nya medarbetare och diskuterat just textfrågan då många efterfrågat mer text. vi har tagit till oss av kritiken och kommer satsa på mer "substans" i artiklarna. dock utan att fotot blir sämre.

jag kan som insatt avslöja att det finns mycket framåtanda på tidningen och vi fått en nytändning som kan bli väldigt bra.

vill ni träffa oss kommer vi åka runt och mingla på skoterns dag.

A.Holm1

Insane sledder
8 feb 2007
2.670
18
0
Grängesberg
Mycket av materialet i nya numret är från förra säsongen och svårt att göra något åt.
vi har hursomhelst haft ett möte med alla nya medarbetare och diskuterat just textfrågan då många efterfrågat mer text. vi har tagit till oss av kritiken och kommer satsa på mer "substans" i artiklarna. dock utan att fotot blir sämre.

jag kan som insatt avslöja att det finns mycket framåtanda på tidningen och vi fått en nytändning som kan bli väldigt bra.

vill ni träffa oss kommer vi åka runt och mingla på skoterns dag.
Låter mycket bra det!
Satsningen förra säsongen märktes, när ni knöt upp många nya medarbetare. Ska bli intressant att följa långtestbloggarna i år. Hoppas det uppdateras mycket.

Förslag på artiklar:
Projekt är alltid spännande att läsa om, samtidigt som man kan lära sig en del. Som Askers IQ, Insane nytron.

Man kanske skulle ha ett repotage om de osynliga, de som ser till att lederna är röjda och farbara. De flesta märker inte vilket jobb de lägger ner, de märker bara när ingen gjort nåt och leden är knölig och oframkomlig... Tänker då först på Stig Larsson, Arvidsjaur som verkar lägga ner sin själ i lederna. Men det finns ju såklart många fler.

Teknikartiklar. Är det slut med Tikkas artiklar?

Mvh

Engström

Välkänd medlem
10 sept 2007
1.634
2
16
Dvärsätt, Sweden
just skoterklubbar är faktiskt nåt som vi kommer att försöka få med i varje nummer, jag vet minst en skoterklubbsartikel som redan är inskickad förr korr. kanske kanske kommer det med redan nästa nummer.

tar gärna emot tips via pm på klubbar/eldsjälar. helst då klubbar som det händer något nytt o spännande i så inte alla artiklar blir lika.

vaen

Välkänd medlem
12 jan 2009
1.232
1
16
Dalarna
Jaha? Vad har det med den här tråden att göra då menar du? Aftonbladet har funnits i butik varje dag...
Ok ska vara tydligare. Vad jag förstår så är ni konkurrenter... och iom att Snowrider redan kommit ut. Så undrar jag när din tidning kommer eftersom jag hellre läser den.