mycket med snö till norrbotten

fanzy

Välkänd medlem
27 nov 2006
2.335
9
38
Lycksele
Ja det kom lite snö här med, men det är för varmt! Det lägger sig inte utan blir bara vatten. :(
 

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
En fyrhjuling skulle vara fint (med spikdäck) :)
Har gått genom mina tankar också tusen gånger. Jag tänkte att jag ger det två år till, blir det inte bättre med snö på vintrarna är det bara att köpa en quad och har spikdärck vintertid. Garanterat lika roligt. Nackdelen är ju att man måste köra där det är hårt och spår men det lär nog inte vara några problem i framtiden.
Så kan den ju användas året runt. :rock:
 

jpn

Välkänd medlem
3 nov 2005
230
0
16
36
Byyn
ja det är verkligen en trist vinter hitills iaf... tror det blir att byta M6an mot en mc snart alltså...
 
D

Deleted member 9532

Jag packar min väska, köper en tankbil, lastar min skoter och flyttar till nordligaste, norra Sibirien. Sedan stannar jag där tills vintern kommer tillbaka till Sverige igen!
 

PontusSandberg

Välkänd medlem
27 feb 2007
1.292
1
16
Kalix
Har gått genom mina tankar också tusen gånger. Jag tänkte att jag ger det två år till, blir det inte bättre med snö på vintrarna är det bara att köpa en quad och har spikdärck vintertid. Garanterat lika roligt. Nackdelen är ju att man måste köra där det är hårt och spår men det lär nog inte vara några problem i framtiden.
Så kan den ju användas året runt. :rock:
Inga problem att komma fram om man har en quad med spikdäck i Kalix :(
http://www.pixbox.se/pic_show_id17840177.html - Skulle vara kul att klippa gräset i Januari bara för att man kan.