mycket med snö till norrbotten

Stelt

Välkänd medlem
5 nov 2008
1.088
0
16
Luleå
Är fortfarande över 50cm i luleå.
Inte så deprimerande med blötsnö, när det går att dra res mycket lättare :D
Går inte att burka, men fan vad skönt när man aldrig behöver vara rädd att fastna :p
 

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
Är fortfarande över 50cm i luleå.
Inte så deprimerande med blötsnö, när det går att dra res mycket lättare :D
Går inte att burka, men fan vad skönt när man aldrig behöver vara rädd att fastna :p
Rädd att fastna? Kanske då man är själv, ja.. Men inte då man är ett gäng :)
 
D

Deleted member 6797

Är fortfarande över 50cm i luleå.
Inte så deprimerande med blötsnö, när det går att dra res mycket lättare :D
Går inte att burka, men fan vad skönt när man aldrig behöver vara rädd att fastna :p

går ju visst att burka?:) men kolla piteå. där äre 30-50 å sundsvall har 50-75. hur kul äre att 50 mil söderut har mer snö än oss. tro fan ja ska flytt åt skåne eller danmark
 

Stelt

Välkänd medlem
5 nov 2008
1.088
0
16
Luleå
Rädd att fastna? Kanske då man är själv, ja.. Men inte då man är ett gäng :)
Är man i ett gäng är det självklart inga problem.
Men har varit ute själv de senaste gångerna, att sätta sig då är faktiskt ingen höjdare :(
 

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
Är man i ett gäng är det självklart inga problem.
Men har varit ute själv de senaste gångerna, att sätta sig då är faktiskt ingen höjdare :(
Jag hade en sån där typisk "bara"-sväng, 300m från huset så fastnade jag i en liten ***** backe som en traktor hade skottat upp... körde i ett av traktorspåren så skotern höll på å vicka å då hade jag inte nog med fart att ta mig över, åsså var det ju självklart mjukt där jag stod så jag fastnade :(
 

Stelt

Välkänd medlem
5 nov 2008
1.088
0
16
Luleå
går ju visst att burka?:) men kolla piteå. där äre 30-50 å sundsvall har 50-75. hur kul äre att 50 mil söderut har mer snö än oss. tro fan ja ska flytt åt skåne eller danmark
Går att burka på blankis också, men det är inte lika lätt.
Faktiskt inte så kul att burka i blötsnö... Vill ha puder, och mycket av det:bawling: