mycke cc = losers

rolf

Aktiv medlem
1 jan 2000
63
3
8
de är bara losers som köper skoter me stor motor. Jag tycker att de borde bli lag på att snöskotrar bara får ha en 370 motor de räcker så de står härliga till. tänk va bra om alla hade en 370 då skulle ingen behöva känna sig sämre för de är en häftig känsla att släppa lös alla kusar i en 370
 

zap

Välkänd medlem
1 jan 2000
128
0
6
i och med att jag bara fick ett iq på 50(som en pormask ungefär)så tycker jag att alla andra ska dunka huvudet i väggen ett hundratal gånger så att det blir rättvist.......
 
L

Landell

Jag får en känsla av att du inte har kört en skoter med högre cc så det e därför du tycker att det räcker..

Men det känns också som om du har blivit omkörd av någon.. :)
 

Bola

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.117
25
48
Till alla !!!!!!!!!!!!!!

[Uppdaterat: Senast editerat den 13-Jan-03 kl 11:41 AM (CET)]Ni som svarar på såna här inlägg förstår ni
inte att han driver med er !Sluta svara på sådana barnsliga inlägg så blir det lite bättre nivå här på forumet. Alla kör vad dom vill eller......... ;)
mvh: Bosse..........
 

jappe

Medlem
1 jan 2000
40
0
1
Jeppis Finland
RE: Till alla !!!!!!!!!!!!!!

Häller me... De som vill köra större maskiner får göra det!! de har en bättre skoter på isen och på andra sträckor. De som har mindre klarar sig bättre på leden. MEN alla har samma intresse; varför skall vi då bråka??
 
R

Robbe

Tycker inte man ska kalla någon för looser bara för att dom vill ha större cc, det visar bara att man är avundsjuk. Själv kör jag en 500:a och är jävligt nöjd med den och skulle inte kunna tänka mig att byta den mot en 800:a.
 
J

jaja!!

du kan inte vara gammal..
men jag tycker typ lika som du...
själv har jag en lynx 500(enduro) går fint den,men samtidigt när min polare kommer med en skid doo 800 så känner man sej lite mesig=))
jaa du kan ju svara om du har lust!!!
kram//hockeytjejen...
 
U

Uggert

Har enormt kul på en ThunderCat.
Men jag vill inte ha en.
Min gammLynx går under 2 liter hur man än gör och det är mer värt för mig.
Men det är j-lar ingen loser jag får låna katten av.
Så jag tycker att omdömet att min 503:a borde förbjudas är larvigt rakt av.
Kör vad fan du vill, borde det uttryckligen stå i lagen.

Stoppa försurningen, var glad!
 

polaris

Välkänd medlem
1 jan 2000
130
0
6
har en xc 600,jag kan åka överallt men du me din lilla 370 får vell bära den över djupsnön
 

Robban1

Semi PRO sledder
1 jan 2000
90
0
0
hur många hästar är det i en 370 då?? typ 50-60hk. är ju som att sparka på en död gris!!
 

anders3

Semi PRO sledder
1 jan 2000
79
0
0
snacka inte skit min mxz 470 årsmodell 93 går bra som fan i djupsnö ibland bättre än summit och rmk. för de mästa så går kortbandare bättre än långbandare i djupsnö