mycke cc = losers

elachon

Aktiv medlem
1 jan 2000
50
0
1
Boden Sverige
Anders: va fan är de du säger?? Skidoo i all ära men fan dom där gammla strykjärnen kör ju fan nästan fast på asfalt å att du ens kan jämnföra den me en klättrare i djupsnön!! enda lösningen till detta är ju att dom som du har varit å kört med som har klättrare måsst ju vara FULLSTÄNDIGT värdelösa på å köra dom!!

Ski-Doo Blows you away
 

Mach Z

Välkänd medlem
1 jan 2000
190
0
6
Hörru Rolf.
Min 97a Mach Z är till salu!
Kom och prova så torkar jag
av kissfläcken på dynan sen!!!
 
A

Anders

snacka inte skit jag har tävlat mot en summit 01 med min mxz 470 93a och ja drog den i djup snö så ja vet va ja pratar om, så kom tillbaka när ni vet va ni snackar om
 
R

raggaren

väx upp pojk, en led maskin mot en snö dräpare dra dina skämt på dagis dom tycker nog det är kul
 
D

djupsnö

varför skulle de byggas djupsnömaskiner om de inte va bra i djupsnö ????
Kanske för att de är vackra ???
Nääää allvarligt... det är väl självklar för alla normala människor!!!
 

elachon

Aktiv medlem
1 jan 2000
50
0
1
Boden Sverige
Anders: Ajja men då ska ja ta morfars SM340 -75 å dra dig som skit i lös snön! för den tar sig fan bättre än din ##### padda

Ski-Doo Blows you away
 

Mr lalle

Aktiv medlem
1 jan 2000
60
0
6
elachon ditt miffo du skriver att gamla mxzor
kör fast på asfalt jag har en rmk och inte fan kommer ja nån vart på asfalt för styrstålen fäster som fan på asfalt
 
H

hah lol

##### idioter bara för att ni inte har råd med nåt mer mer än 370cc.. låt andra ha roligt å köra vi som har råd!!! sjävl är man 16 å har en rx1 03 =)
 
P

PilsnerPolisen

Ojj...

Nu e han tjurig för han har blivit omkörd av en Lynx 250 lr Yamaha 250...
 

haha

Medlem
1 jan 2000
6
0
1
hör du du!! dina förväntningar kan inte vara så höga!!min mm 700 tripple är nog
 
R

Rik gosse

Hur kan man ens komma med ett sådant påstående? Jag är INTE fattig bara för att jag kör 500:a. Och jag tvivlar starkt på att du har en rx1:a. Tror inte att rx1 ägare är så omogna. Väx upp din tattare och skit i vad andra kör.