MXZ800x -01 Haparanda

jocke19

Välkänd medlem
3 mar 2007
130
0
6
skellefteå
komplett huv i bra skick utan sprickor och alla mätare , originalstyre med alla reglage , cylinder finnes i bra skick samt en del stag till framvagnen
 
B

Biosteel

komplett huv i bra skick utan sprickor och alla mätare , originalstyre med alla reglage , cylinder finnes i bra skick samt en del stag till framvagnen
det är ju nånting för trådskaparen att kolla upp:cool:
 

kotte_parva

Välkänd medlem
15 feb 2008
652
0
16
Haparanda
Fick vad jag gav för skotern i vintras - självrisk , helförsäkrad men avställd så det är väl garageförsäkring , skickade dock med kvitton på det mesta som jag la i maskinen dagarna före den blev stulen , räknar ändå för min egen del att jag gick back runt 14000 iom jag inte gick i tankar att sälja den
 

seanbanan

Välkänd medlem
8 nov 2008
538
0
16
Haparanda
Fick vad jag gav för skotern i vintras - självrisk , helförsäkrad men avställd så det är väl garageförsäkring , skickade dock med kvitton på det mesta som jag la i maskinen dagarna före den blev stulen , räknar ändå för min egen del att jag gick back runt 14000 iom jag inte gick i tankar att sälja den
Surt.. :p
 

pölaris xcr440

Välkänd medlem
30 apr 2008
474
0
16
umeå
det är förjävligt känner en kille han fick sin rev 600 stulen men den vart igenhittat och han som stal den fick betala allt som skulle kosta till at göra den i nyskick på en märkesverkstad typ 25k eftersom att han hade lackat om den tänningen va trasig käckt chassie mm
 

Trapper 602 (503)

Välkänd medlem
23 apr 2009
1.288
1
16
28
Haparanda Kommun
Vet att det finns såna som stjäl skotrarna och sedan plockar isär den och slipar bort alla serie.nr och chasie.nr, sen säljer på blocket... Det är ju synd att sånt här händer.......

Men det har ju funnits ett par gäng och det finns fortfarande dom som stjäl skotrar och sedan tar dom med sig maskinen till norge, finland osv.

Kunde blivit av med everest 340 hos farfar ju om inte jag var där. En hel hög med Romer var och ryckte i skoter och dom SKULLE ha fram den från bakom bodan men jag gick ut och började ropa och dom sparkade huven och sprang iväg till bilen och dom for iväg MED släp!!! Och everesten som är i ny skick ju! Bara mattan som ska bytas annars är den perfekt, men det är en spricka i huven för dom var och röck i skotern och så hade dom sparkat i den!

Ska hålla utkik jag med! För det är taskigt när sånt här händer!