MXZ800x -01 Haparanda

kotte_parva

Välkänd medlem
15 feb 2008
652
0
16
Haparanda
stulen natten till 19 januari , SAM394
repade den för 7k tors/fre , körde lördag och stulen söndag man blir såååå glad o helt varm inombords när sånt här händer :/
 
B

Biosteel

kan den ha nånting med skotern din att göra . ? när e den utlagd ?
 

mathiasf

Välkänd medlem
5 mar 2008
410
0
16
Luleå
den var utlagd 2 dec så tror inte att de är från samma skoter.
beklagar förlusten, surt att folk inte kan hålla fingrarna i styr!
 

kona_92

Välkänd medlem
18 jul 2008
204
0
16
sollefteå
han menar nog att han ska fråga om det är nån som vill köpa den. då dom behöver den till skotern dom stulit
 

kAlle454

Aktiv medlem
9 apr 2007
70
0
6
haparanda
Hoho fyfan lider med dig. bor oxå i haparanda hade ett par tjuvar förra vintern här. Hör när morsan ropa på mig så springer ner och ser att 2st killar står och drar i den. hinner ut genom dörren så springer dom i väg, så kan ju säga att jag hade lite mer tur än du men ska hålla ögonen öppna. Nu ut och låsa skotern
 

skoternörden

Välkänd medlem
9 okt 2006
260
0
16
Haparanda
Bor i haparanda ska hålla koll, blir nog köpa lås och låsa ordentligt hädanefter. Stals en f6 förra veckan här i haparanda också månne det är samma idiotliga som är igång.
 

kotte_parva

Välkänd medlem
15 feb 2008
652
0
16
Haparanda
inga nyheter alls , blir att ragga efter ny skoter nu , självrisken var förövrigt på 7000!!! iom den var olåst och det var första å sista gången jag har min skoter utomhus en natt :)
 

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Ähhh fy fan, det försvinner många skotrar uppe hos er i Norra delen av vårt kriminella land :-(

Tittar man på youtube så förstår man att många inte har pengar till det dom kör sönder...

LIDER verkligen med dig och er andra som drabbas!
 

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
inga nyheter alls , blir att ragga efter ny skoter nu , självrisken var förövrigt på 7000!!! iom den var olåst och det var första å sista gången jag har min skoter utomhus en natt :)
Snacka om otur!
Jag brukar ha min(och farsans) ute men det blir ändring på det nu, in i garaget med dom och sätta 500 lås på dörrarna!

Man kan ju fan inte lämna saker ute längre, blev av med en ganska ny cykel förra sommaren :/
 

jocke19

Välkänd medlem
3 mar 2007
130
0
6
skellefteå
Kom just ut några delar till en Mxz 800x på blocket.
Det står varken namn eller telefonnummer till anonsören.
Är iaf i Haparanda det också, kanske skulle vara värt att kolla upp?