Mxz 700 mod med mycket pics updates

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
nu har du ju snart en dräpare till crossbanan i vinter mister kulor ;)
jodu vänta bara ;) kmr att piska din Phazer ;)



_____________________________
_____________________________



H-vete så förbannad jag vart nu när jag hade kommit hem med packningarna och så hade jag fått fel packing till vevhuset.... fan säger jag bara...

lite vart endå gjort!

tagit lös t-armarna, höjt boggien 1-1,5 cm, bytt packing till kedjehuset och ett X antal andra småjobb




tänkte ta lös fotstegslisterna också MEN dom satt som fan och fick inte lös dom.. så dom stannars i samma färg! eller om nån vet ett nått knepp att få lös dom så får dom gärna säga de till mig!!
 
Last edited:

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
listerna sitter med popnitar, borra bort/slå loss nitarna och vålda av listerna :) det är "bara" att göra så :)

(så är det iaf på polaris)
 

ENordstrom

Välkänd medlem
20 nov 2006
1.126
0
36
Skellefteå
Kan svara åt mrballz..
Listerna sitter inte fast med popnitar utan är bara ditpressade, kan instämma i att dom verkar sitta rätt bra!;)

Min teori är iaf att dom har fått sig nån liten smäll så att dom inte är helt runda, då blir det ju genast lite svårare att få lös dom :)
 

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
snygg, JAG gillar inte dynan, ser tattigt ut när de är veck och ojämnheter:argh: men den funkar ju helt klart:D
 

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
snygg, JAG gillar inte dynan, ser tattigt ut när de är veck och ojämnheter:argh: men den funkar ju helt klart:D
Den är inte den snyggaste JAG VET! men har skrivit de förr, den är förbannat skön och var mer ute efter funtkionen än utsendet plus att den ser inte allt för jävlig ut tycker jag men nog fan finns de snyggare (A)

___________________________
___________________________

Kom på hur jag ska få fotstegslisterna lackade också!!

och då ska jag lacka en massa andra grejor med!

Tunneln ska jag lacka svart(fotstegslisterna blir ju lackade då också!
T-armarna ska lackas svarta
Lyftbågen ska lackas svart
Boggie skenorna ska lackas svarta också!


Skulle få lacka 2 chassien och allt de där andra grejorna för ca 1000:- så då slår jag till!!


KOmmer nog bli grymt hoppas jag
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Den är inte den snyggaste JAG VET! men har skrivit de förr, den är förbannat skön och var mer ute efter funtkionen än utsendet plus att den ser inte allt för jävlig ut tycker jag men nog fan finns de snyggare (A)

___________________________
___________________________

Kom på hur jag ska få fotstegslisterna lackade också!!

och då ska jag lacka en massa andra grejor med!

Tunneln ska jag lacka svart(fotstegslisterna blir ju lackade då också!
T-armarna ska lackas svarta
Lyftbågen ska lackas svart
Boggie skenorna ska lackas svarta också!

Skulle få lacka 2 chassien och allt de där andra grejorna för ca 1000:- så då slår jag till!!


KOmmer nog bli grymt hoppas jag
Kolla om de absolut inte går att få loss fotstegslisterna för de skulle bli riktigt snyggt med dom i gult mot en svart tunnel.
lyftbågen skulle oxå göra sig bra mot svart tunnel så de blir nått som bryter av lite :)