Mattmärkning - Vad tycker du?

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
118 som tycker att det är bra nu och 108 som inte tycker om det.. RÖSTA nu då!!
Rätt kass den där undersökningen, går ju att rösta flera gånger. Säkert någon på "Ja-sidan" som har gjort det.
För att retas tillbaks skulle någon nästan programerat ett litet makro som fixar en 5-600 röster till rättsida i ett litet nafs.


Edit: Det kanske det var någon som gjort redan. Fjällrävenbrallorna-Skoteråkarna 122-689 =)
 

jammen600

Välkänd medlem
14 dec 2004
1.395
0
36
Timrå
Redan för 30 år sen var det tal om mattmärkning men det hände inget då heller men som många säger det kommer inte bli lätt att läsa märkningen särskilt bra.
 

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
om det skulle gå igenom så har de tju inte bara med jakt att göra.jag tror att det sker en hel del "överträdelser" tex fortkörning och smitning som följd.

och då skulle det vara smidigt med någon form av märkning.

samma om någon kör över eran hund eller gård tex så kan ni få tag i den jäveln via märkning.


bra va?

nä men jag bryr mig inte i det där förutom att det skulle bli mer krav iom det dära.
tror att mattor över 32 hadde blivit mycket svåra att läsa av men det beror ju på var och hur märkningen är.


men som sagt detta är skitsnack tror jag.
tror vi flyger omkring innan dom kommer fatta något beslut
 

700DeepSnowSpecial

Välkänd medlem
29 okt 2006
446
0
16
Byn
De är ju som nån annan sa. Att nån 08a där nere kom på en " jätte bra " ide utan att veta det minsta om snöskotrar, sen har de säker gått en massa skatte pengar på div utredningar åt höger å vänster.