mach z

H

hmm

prova sätt er på en lättare skoter och kör gärnet efter leden.. inte är det någe lättare enda saken som skiljer är att man är framme snabbare med en lätt skoter.
 
H

hmm

vet inte vad ni har för leder där ni bor.. men de klart om leden går efter en sjö så kanske.
 
K

keso

en 440 mot en 800cc på led hur tror ni det går jo så klart vinner 440!
 
H

hmm

mjaoo... men en 800cc twin är hyffsat lätta med, men en trippel skulle int ha en chans.
 

Mach Z

Välkänd medlem
1 jan 2000
190
0
6
Har man bestämt sej för att det
ska gå fort på leden så går
det fort!!!
 

Christer

Välkänd medlem
1 jan 2000
444
0
16
Vet man hur man hanterar en "tung" skoter, så får man större fördelar av råstyrkan än nackdelar av vikten.
 
H

hmm

jojo.. men vet man hur man hanterar en lätt skoter så tror jag ju inte en trippel hinner se bakljuset på en "lättviktare".
 
H

hmm

jo precis.. det är därför alla "Stora" killar inom skotercrossen kör trippelt.
 

Christer

Välkänd medlem
1 jan 2000
444
0
16
Hmm,
Näe absolut, förutsatt att det är jävligt kass led... som det alltid är här.
 
M

mösslyft

Det enda jag har att säga är att
mach z är den mest ursinniga maskin jag
någonsin provat . Tack för mig!
PS. Ni som åker "knattemaskiner"
byt upp er.
 
M

Megahäst

ni som klagar på trippel alla säger då att yamaha trippel e så lätt körda
 
M

Moi

Jo skratta du röven av dig... lär ju ta ett tag eftersom folk i USA har så feta rövar... vilket säkert smittar på märket Arctic Cat som är från USA }>
 
T

thundercat

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ikke....... enligt snowmobile typ thundercaten
 
T

tallert

ni som vill ha mycket att köra med får väl ha det i era tunga maskiner och rejsa över sjöarna.. själv skulle jag aldrig tänka enns tanken att köpa en trippel.. dom går bara att ha till en sak.