mach z

A

alibaba

men helvete... har du kollat vikten på yamahas tripplar på senaste?? dom är inte nå mycket tyngre än alla andra skotrar... å dom håller tar lite bensin och e extremt lätt körda...
 
D

DVD

Den snabbaste var T-kisse med turbo och annat godis, efften låg på 350hk, första försöket skickade dom kolvarna, sen bytte dom kylare och kom up i 228km/h , men mach Zan är den snabbaste serie tillvärkade skotern, SVAR JA!
 
R

Robban Blomquist

Med enkla modifikationer (Jaws-pipor, ändrader RV-tider, Lakeraceportad, svarvade 38 mm förgasare) ger 189-192 hp!

MVH Robban
 
P

PL

De e omöjligt att jämföra en 800 och en 440..
en 440 är byggd för att axa som fan 100m..
de flesta 800, inte alla.. är byggda för att gå alldeles för fort än nödvändigt.. =)
 

800x

Välkänd medlem
1 jan 2000
136
0
6
om du syftar på tord sundströms 200 åriga fart rekord som örn till slut lyckades med så var det spikmattan som slog hål i kylaren på den maskin han lånat av polarmaskin ... men med tanke på hur länge farbror tord fick ha det rekordet o med vad han hadde det med så tycker jag att det är en smärre prestation utan turbo eller nått liknade ..han bara lastade av , tog en repa o lastade o for hem igen !!! tikka o gänget bara stog där på isen med hakan vid knäna * s *
 
P

PL

nja, tror väll inte de..
men ja tycker inte att de roligaste man kan göra me en skoter e å ligga på 170 blås efter en slät sjö..
 
M

moi

men fara utanf-ör .leden om mjag s'äger så då? e.l.ler 'är det f-ör ,komp.licerat f-ör dig det oc,kså? ursä,kta min stavning men mjag nhar nhar spillt vatten på mitt tangentbord så det dampar
 
L

Lazar

Visste inte att Mach z fortfarande
tillverkas.
Hur många hästar är dom på nu?
 

Christer

Välkänd medlem
1 jan 2000
444
0
16
Robin:
Vart har du sett en zrt900?
Jag har aldrig hört talas om en zrt900, du måste mena en thunder900?
Finns ej zrt900.
 

nicklas

Medlem
1 jan 2000
30
0
1
Massa tjaffs om att man inte kan köra led led med tripplar och 800cc... en kompis till mig kör Mach1 -99 och han piskar nästan alla häromkring efter ledd... inklusive mxz x 440 och dylikt.