m-performance ?

IQ RR

Välkänd medlem
3 maj 2009
330
1
18
Dalarna
Mulle i Mora M-performance är det fortfarande öppet?
Har provat maila några gånger utan svar..
 

hallonet

Välkänd medlem
8 feb 2010
400
1
16
Rimbo/Gottröra
ja det där tror jag vad ja vill på. Men är dags för min snart och det ska bli spännande. jag har hört bra grejer från mina bekanta i alla fall:)

men åter till ämnet. slå dom en signal, säkert lite folk dom här klämdagarna så mailen kanske hamnar i skymundan. dom svarar direkt, inte som att ringa Bohlins direkt.
 

Mulle

Välkänd medlem
2 mar 2005
498
0
16
Mora
Skoter_Token, När du gjorde kittet 14-10-30 så hade du bara 36 dagar kvar på garantin, 15-02-08 körde du av reed bladet, 15-03-09 Egt givaren.
Varför går du ut med att garantin inte gäller trots flera månader efter att garantin gått ut?
15-03-14 skriver du på detta forum bla. "Visst den går sjukt bra", men veckan efter när du köpte en ny Egt givare av den ÅF du besökte vände vindarna.
M.J , sätt dig ner å fundera ut vart skon klämmer.
 

skoter_tokan

Välkänd medlem
31 okt 2007
270
0
16
Norrtälje/Messlingen
Skoter_Token, När du gjorde kittet 14-10-30 så hade du bara 36 dagar kvar på garantin, 15-02-08 körde du av reed bladet, 15-03-09 Egt givaren.
Varför går du ut med att garantin inte gäller trots flera månader efter att garantin gått ut?
15-03-14 skriver du på detta forum bla. "Visst den går sjukt bra", men veckan efter när du köpte en ny Egt givare av den ÅF du besökte vände vindarna.
M.J , sätt dig ner å fundera ut vart skon klämmer.
1 jag pratar inte om min maskin, när jag prata med några återförsäljare runt i Sverige så nämnde dom att garantin inte gällde ditt kitt. Skyll inte på mig för det! Brp ser vart ända ingrepp i databoxen.

Egr ventilen gick förmodligen sönder pga detta vad jag fick veta. Effektljuddämpre sliter väldigt hårt även dem på egr ventilerna. Reed bladet vet jag inte om det har med detta att göra. Variatorkitet funkar klockrent och är supernöjd med!

Är inte jag som hittat på alla svar utan jag fått veta av kunnigt brp folk. Och när jag hört av mig till fler en en och alla säger lika så tycker inte jag att jag är obefogad att skriva det.
 

Boondocker15

Välkänd medlem
12 apr 2015
198
1
6
Pajala
1 jag pratar inte om min maskin, när jag prata med några återförsäljare runt i Sverige så nämnde dom att garantin inte gällde ditt kitt. Skyll inte på mig för det! Brp ser vart ända ingrepp i databoxen.



Egr ventilen gick förmodligen sönder pga detta vad jag fick veta. Effektljuddämpre sliter väldigt hårt även dem på egr ventilerna. Reed bladet vet jag inte om det har med detta att göra. Variatorkitet funkar klockrent och är supernöjd med!



Är inte jag som hittat på alla svar utan jag fått veta av kunnigt brp folk. Och när jag hört av mig till fler en en och alla säger lika så tycker inte jag att jag är obefogad att skriva det.

Trim=inge garanti, är ju grundregeln
 

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
49
Orsa
den kan skada din motor och garantin gäller inte heller! För min del blev det dyrt.
Ser i allra högsta grad att du menade din skoter men jag kanske förstår fel när du skriver "för min del blev det dyrt"..