Svårt att välja. Kollar även på commander 900ace.Jag har en - 19 900st och den kan absolut upplevas som tippig, tror säkert den går få mer harmonisk med mer injustering.
Det är en otroligt allround skoter, inga problem att hålla högt tempo på led och man tar sig dit man vill i lössnön sålänge det inte är tvärbrant uppför. Det går lära sig skråköra den även om den är i tyngsta laget.
Har du dragit med den?Jag har en - 19 900st och den kan absolut upplevas som tippig, tror säkert den går få mer harmonisk med mer injustering.
Det är en otroligt allround skoter, inga problem att hålla högt tempo på led och man tar sig dit man vill i lössnön sålänge det inte är tvärbrant uppför. Det går lära sig skråköra den även om den är i tyngsta laget.
Jag har kört en del med fjolårets expedition 900 Ace samt årets expedition 850. Det nya chassit känns absolut smidigare på expedition men jag har svårt att se någon anledning att välja bredbandaren annat än om man vill dra tungt. Smidigheten och möjligheten att styra med förskjutning av kroppsvikten är betydligt bättre på ranger tycker jag.Svårt att välja. Kollar även på commander 900ace.
Den vill stegra sig för mycket när man drar tungt, iaf 2019 års modell.Har du dragit med den?
Ok. Det kommer att dras bamsepulka mest varje tur.Det går såklart dra lite pulka på korvgrillarturen.
Det tror jag inte du får några problem med sålänge det är normal terräng. Där jag körde bägge maskinerna var det brant och pistat och då ville rangern lyfta på skidorna väldigt lätt medans expedition gick som på räls.Ok. Det kommer att dras bamsepulka mest varje tur.
-19 är tippiga, det vet jag av egen erfarenhet. Till -20 har dom gjort om en hel del, bl.a bytt boggi, så den kan mycket väl vara helt annorlunda.Hej! Finns de någon som har erfarenhet av lynx 49 ranger st 2020? Hört å läst att pron är tippig är st de oxå? Kan man ha roligt med den på och utanför led?