Är det någon som fått sitt leveransdatum bekräftat? Min handlare har hela tiden sagt v47 och trodde sig kunna lämna säkert besked en vecka innan leverans. Så hoppas han hör av sig i veckan då..
Summit Freeride. Så du har redan fått lukta på dynan ditt as!:lalala:Vilken skoter handlar det om?? har redan hämtat ut min 11:a för 2veckor sen.
Ingen panik för mig körmässigt men lite torrbrytning är inte felHoppas fan dom kommer till nästa vecka, är som måttligt sugen nu, har beställt en 163"
Vadå, räcker inte det inte med 5 cm snö? Jag trodde det räckte med lite frost.:amuse:Ingen panik för mig körmässigt men lite torrbrytning är inte fel, typ 5cm snö hemma å 15cm i stugan.:bawling:
Det var snällt, finns inte många som du nu för tiden.Min Freeride kommer också till veckan men eftersom jag bor i Fjollträsk låter jag näste man i kön ta den
En annan kommer att finnas klar när jag åker upp till Jul. Bättre att någon som bor där uppe får köra lite än att den ska stå i mina föräldrars uthus. Känner mig som en generös och fin människa...![]()