Leveransdatum 11:or

P.G

Välkänd medlem
10 aug 2010
359
1
18
Sundbyberg
Är det någon som fått sitt leveransdatum bekräftat? Min handlare har hela tiden sagt v47 och trodde sig kunna lämna säkert besked en vecka innan leverans. Så hoppas han hör av sig i veckan då..
 

T.N.T.

Välkänd medlem
26 feb 2009
3.144
5
36
Gänsen mellan Falun å Borlänge
Jag har fått V.47, V.45 skulle 800:eek:rna anlända till Rovaniemi vad jag fått som info. Hade jag tur kunde den eventuellt komma redan denna vecka enligt min ÅF.

Fan nu kommer den snart... å de snöar ute :)
 
Last edited:

cobraeyes

Aktiv medlem
2 mar 2009
58
0
1
Arjeplog
min ÅF har sagt att dom ska få leverans v.46, alltså i veckan och att han skulle kunna leverera nästa vecka.
pratade med honom igår för att höra om ev förseningar men han hade då inte fått några indikationer om det.
så jag hoppas den kommer i veckan! :)

jo...de gäller en XRS 800. ;)

han har dock sagt tidigare att Freeriden va försenad men de va några veckor sedan så de kan ju vara ändringar på det.
 

P.G

Välkänd medlem
10 aug 2010
359
1
18
Sundbyberg
Ingen panik för mig körmässigt men lite torrbrytning är inte fel :cool:, typ 5cm snö hemma å 15cm i stugan.:bawling:
Vadå, räcker inte det inte med 5 cm snö? Jag trodde det räckte med lite frost.:amuse:

Nä men problemet är i mitt fall att skjuta fram semesterveckan fram tills när? Jag är just nu min arbetsledares mardröm.
 

cobraeyes

Aktiv medlem
2 mar 2009
58
0
1
Arjeplog
Fick det efterlängtade samtalet idag...skotern har kommit och den monteras ihop i helgen.
Ska hämta den nästa torsdag!!! :)
En XRS 800 E-tec.
 
R

RevMan

Härligt, då har dom jobbat ikapp, freeriden var försenad två veckor för en månad sedan. Men levereras dom första till veckan så har dom hållit den ursprungliga tidsplanen.
 

Malgomaj

Välkänd medlem
13 apr 2009
625
0
16
Hammarby
Min Freeride kommer också till veckan men eftersom jag bor i Fjollträsk låter jag näste man i kön ta den:)
En annan kommer att finnas klar när jag åker upp till Jul. Bättre att någon som bor där uppe får köra lite än att den ska stå i mina föräldrars uthus. Känner mig som en generös och fin människa... :)
 

T.N.T.

Välkänd medlem
26 feb 2009
3.144
5
36
Gänsen mellan Falun å Borlänge
Min Freeride kommer också till veckan men eftersom jag bor i Fjollträsk låter jag näste man i kön ta den:)
En annan kommer att finnas klar när jag åker upp till Jul. Bättre att någon som bor där uppe får köra lite än att den ska stå i mina föräldrars uthus. Känner mig som en generös och fin människa... :)
Det var snällt, finns inte många som du nu för tiden. :)