Trist, tydligen restad till september i Nordamerika.
Funkar ju så nuförtiden att de beställer för årets produktion+bedömt skadeutfall, fallerar något så finns inget nytt föränn nästa års batch kommer inför produktionsstart.
Inte direkt kundservice att lita på vad ett dåligt logistiksystem talar om, de skulle behöva fila på bedömt skadeutfall så det plussar på 20 % men tyvärr råder den moderna ekonimin med ekonomichefer som anser att 7*7 är 49,00000 istället för ca 50.
Återstår att kannibalisera någon maskin eller göra som en kille skrev på Dootalk, han hade hittat en från en 2005 polaris som passade med att bara borra ett extra fästhål, dock ingen referens till vilken maskin den kom ifrån, kan lika gärna vara en ATV.
Har du en handlare i närheten som är kundorienterad kan han ju utöka sökningen till ATV både för Can Am och Polaris så kanske det finns något passande då den till XU modellerna säkert är hyllvara från någon annan maskintyp
Vad sitter det för fläkt i den sportsman du har i profilen? kanske går att nyttja tillfälligt.
Själva fläkten borde vara kopplad som en dummy dvs signalen till start kommer via ECU vid given temperatur samt en kortare sekvens när man stänger av motorn.
Har du testat att tvångsmata fläkten med ström (via kontaktdonet vid pilen) direkt från ett batteri för att se om det är den eller signalen in som spökar?
Får du fram någon felkod?