Kallaste vintern på 1000 år!!!

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
fint skit! :D
jobbat utomhus konstant, och då även fasten termometern har nuddat -40 så jag är härdad hö hö hö..

hoppas på mycket snö!

J.Eriksson

Välkänd medlem
30 apr 2010
986
1
16
Boden
Tycker då jag, jävligt kallt för att vara november. Om det fortsätter så här tänk då hur kallt den kallaste månaden, januari eller när det nu är, kommer att bli

E

ejwbegysv

Tyvärr kommer det lite snö nör det är -20 grader hela tiden...

Stridsanka

Välkänd medlem
22 nov 2010
1.198
0
16
Ramvik
Förstår inte varför vissa skriver "hoppas det stämmer" vem f'n vill ha en kallare vinter än vad vi hade? brukar väl aldrig vara så här kallt som det var i november.
Snöa får det verkligen göra och mycket också nu när man har köpt sig en skoter :D. Om det aldrig får töa så blir det ingen botten och sjöarna blir inte dom säkraste, -15 är väl ganska naturligt men om hela vinter ska ligga på -20 och över -30 så spelar det ju ingen roll om det är snö eller inte, jag vill då inte vara ute och köra när det är så. :)

backlun_d

Välkänd medlem
21 mar 2008
610
0
16
Luleå
flyttade från norrbotten för några år sedan till stockholm, nu verkar det som det blir en riktig vinter här iaf, har inte varit med om så lång kyl period här nere tidigare, så jag klagar inte, synd bara att skotern står i luleå där snö inte existerar...

bigdog

Välkänd medlem
26 okt 2010
1.294
0
16
sundbyberg/messlingen
flyttade från norrbotten för några år sedan till stockholm, nu verkar det som det blir en riktig vinter här iaf, har inte varit med om så lång kyl period här nere tidigare, så jag klagar inte, synd bara att skotern står i luleå där snö inte existerar...
bara hoppas denna vinter blir som förra, mycke snö. tycker du ska ta ner den å köra lite med oss här nere;) mvh