Köpråd Ski-Doo Renegade 550 cc eller 600 cc med mera...

mattgojohn

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.853
101
63
Skellefteå
Ja, faktiskt! För 2-3 år sen fick du hosta upp 95" för en 2 år gammal Renegade 800, nu får man den för 85". Alltså en två år gammal.
 

Yamma666

Välkänd medlem
21 jan 2012
542
1
16
Sthlm/Hede
Utbudet av beg renegate och x-trim ace med få mil är begränsat. Pratade med en uthyrare i funäsdalen och han hade hade bara ace nu och de fick gå över 2500 mil innan byte. Våran köpte vi av en same som bara hade ace i sin flotta. Denna hade hans lilla dotter haft och det var först till kvarn som gällde. Tror alla hans övriga var 800 ace modellen. Han prisade vridet hos ace samt det låga ljudet som gjorde att han kunde prata i mikrofon på hjälmen utan att den han pratade med stördes. Du får skanna blocket flera gånger per dag för lågmilarna försvinner snabbt
 

Sippan

Aktiv medlem
10 feb 2016
54
1
8
Utbudet av beg renegate och x-trim ace med få mil är begränsat. Pratade med en uthyrare i funäsdalen och han hade hade bara ace nu och de fick gå över 2500 mil innan byte. Våran köpte vi av en same som bara hade ace i sin flotta. Denna hade hans lilla dotter haft och det var först till kvarn som gällde. Tror alla hans övriga var 800 ace modellen. Han prisade vridet hos ace samt det låga ljudet som gjorde att han kunde prata i mikrofon på hjälmen utan att den han pratade med stördes. Du får skanna blocket flera gånger per dag för lågmilarna försvinner snabbt
Jag tror vi har pratat med samma uthyrare! :)
 

Sippan

Aktiv medlem
10 feb 2016
54
1
8
:confused: Vad är det för skillnad mellan backcountry och crossover? Är det samma sak?
 

lennart wiklund

Välkänd medlem
21 feb 2007
117
0
16
Det gör jag men tycker priserna är i närheten av handlarnas...minst 10-15% prutmån tro? :confused:
. Snarare minst 20% i prutmån, det finns ungefär 65000 skotrar ute på blocket. Jag prutade det en maskin från 45 till 30 som jag nu köpte.