Jag funderar på att köpa en Lynx rc 600 -07, Lynx re 600 -07 eller en F7 05-06. Vilken borde jag välja då jag gillar att köra i puder å leka samtidigt som man vill kunna köra på led.
Sdi motorn (600 ho) är det driftsäkraste Brp har levererat... Bara för att du och någon till haft problem med era så betyder det INGENTING. Insprutet funkar bra och det som brukar ge upp är avgastempgivaren...välj inte en sdi! har bara upplevt krångel! re'n som vi har nu går som en klocka![]()
Jag menar bara att om du du ger råd till en kille om vilken skoter han ska köpa så tycker jag inte att du godtyckligt ska säga att förgasarmodellen går mkt bättre utan att ha någon som helst fakta om att det är så.Ja kanske på papperet men i verkligheten tycker jag att förgasar modellen går mycket bättre! Jag körde en RE 600 -08 förr och min polare hade en sdi 600 -08 och vi hade lika värdig utrustning men den hade inte en suck att hänga med på varken axx eller toppfart! Och varje gång han provade min sa han, Jag ångrar mig verkligen att jag köpte en SDI för satan så mycket bättre din går än min!
Har jag skrivit någonstans att sdi är bättre, går hårdare eller något sådant?vidgren du argumenterar ju likadant fast för sdi istället, men punkt slut där inget mer om de. Re:n är en fin skoter för pengarna, PERSONLIGEN hade jag köpt en förgasare, förgasar modellen är ju lite värre en sdi:n, när den kom ut 07 så det som igentligen skilde sig från 440:in var ju slp skidor och saknade slirdrevet i övrigt nästan samma skoter. gillar revo chassiet, känns stabilt och lättburkat, stabil i luften, pps-boggin gör ju sin uppgift och är helt otrolig. men varken om du köper sdi eller förgasare så blir du nog nöjd, men i mitt tycke så dom literna du spara på en vinter äts snabbt upp av alla andra kostnader ändå på en sässong då det inte är billigt att köra skoter
Observera att det är du själv som gjort en stor grej av det.Varför blev detta en så het fråga?