Precis vad ja tänkte på, dela in med underkategorier som skotrar säljes, skotrar köpes, delar säljes, delar köpes.underkategorier skulle som sagt underlätta...
Kanske "skotrar" som en del och "delar/tillbehör" som en del....?Så är det på många bilforum med gott resultat, lätt att det blir så många annonser annars att det är svårt att hitta det man är intresserad av....bara en tanke![]()
Tycker också det känns som att det bör övervägas, med tanke på hur många annonser som lagts in redan nu tänk hur många sidor med bara nya/halvnya annonser det kan bli. Klart att det mesta kommer nu när det är nytt men det är ungefär som vid när man skriver texter, styckesindelning är skönare att läsa och mer överskådligt en klumptexterHehe kul att se det nu skriver, för 1 min sen skrev jag just detta till de som ansvara för det här...
Exakt vad jag skulle posta.Måste alla annonser komma upp när bara vill se nya olästa trådar? Rätt störande...
Håller med fullständigt! Det vart lite jobbigt att få med alllllla annonser i "Nya inlägg".Exakt vad jag skulle posta.
Går det inte att filtrera bort K/S-delen från http://www.snowmobile.se/forum/search.php?do=getnew ?
tog faktiskt och kollade vad jag hade skrivit in och det var väll inte riktigt rätt det som stod där... nu är det dock korrekta personuppgifter jag skrivit in. Det skulle väll om det blir problem ha så endast betalande medlemmar får lägga in annonser och svara på köpes annonser. Sen är det väll bra om det syns direkt under sitt användarnamn på forat om man är betalande eller ej. Tror fler skulle köpa en pren om så var fallet. inkl jag, köper bara lösnummer just nu...En annan sak som jag noterat är att vissa människor reggar sig med falska personuppgifter.
Detta kan komma att bli ett problem i framtiden, då vi inte kan spåra dem som sålt grejjer.
Om detta blir fallet, så måste flytta detta forum till en låst del, som endast betalande medlemmar har tillgång till, då vi har personuppgifter på dessa.
Vi får hoppas att detta inte skall bli nödvändigt.
Den exkluderar bara från sökfunktionen. Dessutom till phpbb, en annan typ av forum.Har inte orkat läsa särskilt, men här kan det ev. framgå: http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?f=72&t=1495985&p=8914065&hilit=get+new+certain+forum+exclude#p8914065