Han vill kanske ge en hint till skoteråkare som brukar använda skidspår, hur man som skidåkare känner när man möter skoteråkare i ett skidspår !
Själv så kan jag inte se "Problemet" att han registrerat sig här, det är ju sannolikt fler skoteråkare som läser detta i detta forum, än t.ex. på utsidan.se
Dessutom har han ju en trevlig och nyanserad attityd, till skillnad från många andra skidåkande "Vänner" !
Du har säkert rätt men jag blir lite trött på alla som bara gnäller och nu menar jag inte bara på skoter åkande utan plogning mm, jag blir så trött på allt gnäll (så nu vill jag också gnälla )
Sen en hint om det bara har hänt en gång på 40 år ?
Dessutom har han pratat med dom skyldiga live , så i mitt tycke så spär sånt här bara på osämja mellan olika grupper.
Sen kan man som skoteråkare eller bilåkare bli lätt frustrerad när den lokala skidklubben drar upp nya spår på skogsvägar och vidare flera km ifrån elljusspåret så om man inte vill köra över spåret så får man åka en rejäl omväg eller om man vill till någon speciell plats med bilen och inte kommer dit.
Men inte katten går jag in på ett skid forum eller skriver ett dagens ris i tidningen för det.
Problemet är inte att man reggar sig.
Men till vilken nytta är ett sånt här inlägg ?
Somsagt dom skyldiga har redan fått "skäll" och dom som åker i skidspår kommer inte att fatta iaf hur mycket det äns skrivs, kanske till och med blir så att en del ljushuvuden tycker att det blir roligare att köra sönder skidspår mm när dom får uppmärksamhet.
Sen vill jag avslutnings vis efter allt mitt gnäll ge BEM beröm för han tog tjuren i hornet och pratade med stolpskotten som förstörde skid spåren LIVE.