4 takt tar ja när motorn är slut vilket den aldrig kommer att bli. Insprutning var inget att tänka på och pps som blev pro action är klar.Du är magisk. Hur går det med pps/insprutnings/4t projekten?
tack det var en vacker förklaringKänner mig som DR House nu men.
Chansen är 1 på 100 000 000, men du har lyckats med något otroligt. Vanligtvis när man drar fast motorplattan, och inte rör något annat, så händer ingenting, men för dig gjorde det det.
Varför?
Jo, motorn var otroligt fellinjerad, så tidigare har variatorremmen legat på ytters ytters lite, men ändå legat på, så det har bromsat motorn, och därför fått sämre vacum i din bränelspump. Nu, då du dragit åt det sista fästet, så linjerar nu motorn.
Helt otroligt, så nu får det lättare för dig att dra igång monstret, och då variatorremmen inte bromsar längre, fick pumpen bättre sprutt och skickade igång motorn ett helt drag tidigare än förut.
Det är, som jag ser det, den enda möjliga förklaringen till att den var mer lättstartad denna gång.
Show me pics or it didn't happen.4 takt tar ja när motorn är slut vilket den aldrig kommer att bli. Insprutning var inget att tänka på och pps som blev pro action är klar.
jag härmade pro action boggien genom att bygga på min indy 500 boggie med den här bakre konstrucktionen på pro action. Nej har inte ficksatt nån bild får väl försöka slänga in entror minisillen blandar ihop montera med att bygga. För att han byggt ett pro action eller eller PPS boggie tror jag inte, på sin höjd monterat. Bilder?
tack för att du stöttar mig och tänker på vilka problem ja har men ja håller på och taggar ner med ämnen nu letar jag ganska mycke efter det ja söker och finns inte det så får man frågaJag tycker att ni är på Minisillen alldeles för mycket. Om han har problem med stavningen och ni vet om det är det bara onödigt att påpeka det hela tiden.
Sen att han starar meningslösa trådar stup i kvarten fattar jag kan vara jobbigt, men då finns det en del på detta forum som sköter sig betydligt sämre och retar och jävlas med folk med flit...