Jag fattar ingenting

minisillen

Välkänd medlem
3 nov 2011
1.426
0
16
borlänge
Känner mig som DR House nu men.

Chansen är 1 på 100 000 000, men du har lyckats med något otroligt. Vanligtvis när man drar fast motorplattan, och inte rör något annat, så händer ingenting, men för dig gjorde det det.

Varför?

Jo, motorn var otroligt fellinjerad, så tidigare har variatorremmen legat på ytters ytters lite, men ändå legat på, så det har bromsat motorn, och därför fått sämre vacum i din bränelspump. Nu, då du dragit åt det sista fästet, så linjerar nu motorn.

Helt otroligt, så nu får det lättare för dig att dra igång monstret, och då variatorremmen inte bromsar längre, fick pumpen bättre sprutt och skickade igång motorn ett helt drag tidigare än förut.

Det är, som jag ser det, den enda möjliga förklaringen till att den var mer lättstartad denna gång.
tack det var en vacker förklaring

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
37
mellansel
www.skoterlon.nu
tror minisillen blandar ihop montera med att bygga. För att han byggt ett pro action eller eller PPS boggie tror jag inte, på sin höjd monterat. Bilder?

suregom

Välkänd medlem
14 jul 2009
1.197
75
48
Avliden
Jag tycker att ni är på Minisillen alldeles för mycket. Om han har problem med stavningen och ni vet om det är det bara onödigt att påpeka det hela tiden.
Sen att han starar meningslösa trådar stup i kvarten fattar jag kan vara jobbigt, men då finns det en del på detta forum som sköter sig betydligt sämre och retar och jävlas med folk med flit...

minisillen

Välkänd medlem
3 nov 2011
1.426
0
16
borlänge
tror minisillen blandar ihop montera med att bygga. För att han byggt ett pro action eller eller PPS boggie tror jag inte, på sin höjd monterat. Bilder?
jag härmade pro action boggien genom att bygga på min indy 500 boggie med den här bakre konstrucktionen på pro action. Nej har inte ficksatt nån bild får väl försöka slänga in en

minisillen

Välkänd medlem
3 nov 2011
1.426
0
16
borlänge
Jag tycker att ni är på Minisillen alldeles för mycket. Om han har problem med stavningen och ni vet om det är det bara onödigt att påpeka det hela tiden.
Sen att han starar meningslösa trådar stup i kvarten fattar jag kan vara jobbigt, men då finns det en del på detta forum som sköter sig betydligt sämre och retar och jävlas med folk med flit...
tack för att du stöttar mig och tänker på vilka problem ja har men ja håller på och taggar ner med ämnen nu letar jag ganska mycke efter det ja söker och finns inte det så får man fråga