iPhone 5 - Äntligen

psike

Välkänd medlem
20 sept 2009
1.456
2
38
Skellefteå
Måste finnas fler skoternördar som även snöat in på Apple?

Går till jobbet vid 9 i vanliga fall, idag var jag på stan 06:10 och var väl runt 5:e lycklige ägaren av iPhone5 i Skellefteå. Blev en "Vit som snö" :)

Den känns fantastisk, det här är något man ska kunna fuktskada i skoterjackan i vinter!
 

speedo_4

Välkänd medlem
25 mar 2008
2.083
3
38
35
Fåker
Apple verkar ha skapat en ny religion. Gå ut mitt i nätterna för att köpa en telefon. Ja herregud. Vi tycker då alla olika. Skall sägas att jag själv har en iphone, men den har jobbet stått för.
 

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.605
92
48
Örnsköldsvik
Ja Apple har verkligen lyckats skapat en superhype runt sig själv.

T.ex. en sån sak som att SR som ska vara reklamfritt ändå tar upp på sina nyheter att det kommer en ny Iphone. Aldrig nånsin har jag å hört dom ta upp när Nokia, Samsung eller LG släpper en ny telefon.

Nu är säkert Iphone 5 en riktigt bra telefon. Men så pass bra att den "förtjänar" hypen? Nja knappast va?
 

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
40
Roknäs
Äppelvågen börjar väl lida mot sitt slut va?

Jag tycker det verkar lugnare nu iaf,
Det är väl tur att alla gillar olika men Iphonen är grymt överskattad enligt mig.
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
Har en iPhone 4, syster en en 3s och bror en 4s, dessa mobiler har gjort att jag skulle må lite bättre inombords om Apple fabriken brann ner(inte arbetarna såklart). Eller om jag haft pengar skulle jag köpt fabriken, och alla Apple produkter i världen och bränt dem allihopa.

Har aldrig varit med om sämre telefoner. Det har gjort att jag inte vill ha en smartphone överhuvudtaget, och har skaffat mig en samsung 190kronors knapp telefon. Som jag tror det går skicka sms med.
 

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Köpte min 4S genom jobbet. Jag gillar att den är så avskalad. De tidiga androidtelefonerna gjorde visserligen sitt jobb men kändes inte lika välgenomtänkta men numera börjar androidtelefonerna vara riktigt intressanta.

Jag gör visserligen inget annat än att ringa och smsa med den(har inte ens registrerat den så jag kan inte ladda ner appar) men till den fungerar den bra.

Men skotervärlden har ju sina egna appleentusiaster.
BRP-förare.
 

antonbc

Välkänd medlem
17 sept 2012
924
67
28
6
allt jävla snack om den där telefonen alltså!!

[video=youtube;RAA1xgTTw9w]http://www.youtube.com/watch?v=RAA1xgTTw9w[/video]



Men visst.. annars kan ju ni med en Iphone 4 kan ju uppgradera eran mobil till en 5a väldigt enkelt :)

 

melmaq

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.916
1
38
www.lynxtalk.se
var väl runt 5:e lycklige ägaren
.. får en ju att fundera lite hur många som stod i kön framför dig? Fast det kanske bara var fyra stycken ändå..

Hypad eller inte, ni pratar om den.
.. inte sällan folk nämner Hitler heller? Går inte att tiga ihjäl alla onda ting..

Men skotervärlden har ju sina egna appleentusiaster.
BRP-förare.
För i h-vetet arjeplogarn. Nämn. Aldrig. Mig. Igen. I. En. Liknelse. Vid. Apple-fanboys. punkgt

En apple produkt är som en polaris, det bara funkar
Andra goda Apple-relaterade nyheten i år.
 

__Marcus

Välkänd medlem
16 dec 2008
3.517
35
48
Borlänge
Måste finnas fler skoternördar som även snöat in på Apple?

Går till jobbet vid 9 i vanliga fall, idag var jag på stan 06:10 och var väl runt 5:e lycklige ägaren av iPhone5 i Skellefteå. Blev en "Vit som snö" :)

Den känns fantastisk, det här är något man ska kunna fuktskada i skoterjackan i vinter!
Håhåjaja nu har du kliat på ett varigt sår :)

Har själv, samt alla mina kollegor, en 4 och det är intressant att alla gubbarna som är 60+ inte haft några som helst problem att lära sig använda telefon - vet ju hur det lät innan vi fick dom.

Och dom håller jävligt bra, har sett flera trasiga galaxytelefoner men ingen iphone.

Vad är skilnaden mellan 4 & 5 då?

Hoppas du fortsätter vara nöjd.
 

melmaq

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.916
1
38
www.lynxtalk.se
..jag kanske var lite otrevlig i min förra post :-/ jag står ju för de jag skrev. Men.
Jag är ändå rätt glad för din skull psike! Hoppas den är allt du hoppas på och mkt till!

ika: ping är nerlagt, det är precis vad det det är, med rätta.