Hjälmkamera?

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Jag fick Motorsport modellen fast jag beställde helmet :confused:
Men det känns som att det som följer med motorsport räcker ;)
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Alla utom dom här som man spänner runt huvudet och igenom hjälmen. Fick sugkoppen i stället :)
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Kan man inte sätta fast minneskortet på något sätt? Om man tar ur kameran ur den vattentäta "lådan" så måste man ju trycka in minneskortet och hålla i det för att kunna föra över filerna på datorn? :S

Vart glad när det kom en motorsport ;) Kan man ju sätta den på huven också...


Härligt klipp där som du postade förut, synd att kvalitén på tinypic är värdelös :S
 
Last edited:

jockegubben

Välkänd medlem
2 nov 2007
4.923
6
38
Harads
www.Jockegubben.pixbox.se
mitt minneskort sitter då fast rätt hårt ? Du tycker ju in minneskortet tills de klickar fast å då lossnar de inte ju ? du måste ju trycka in de föratt få lös de sen igen annars kommer du ju inte ut ? de e ju typ nån spärr dära..

Jaa, kvallén var ju inte den bästa när ja kasta upp de dära..
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
mitt minneskort sitter då fast rätt hårt ? Du tycker ju in minneskortet tills de klickar fast å då lossnar de inte ju ? du måste ju trycka in de föratt få lös de sen igen annars kommer du ju inte ut ? de e ju typ nån spärr dära..

Jaa, kvallén var ju inte den bästa när ja kasta upp de dära..
Fick till det nu, det var en grej på minneskortet som var i "fel läge". :boring:
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Var på "Classe" och kollade vad Energizer Lithium betterierna kostade, 80kr för 4st.
Köpte Philips Lithium Ultra batterier istället, 8st för 80kr. Hoppas dom fungerar bra :)
 

lonmag

Välkänd medlem
12 jan 2008
188
0
6
Stockholm/Ockelbo/Vännäs
någon som kör med pov 1.5?
jag vart lite sugen på att beställa en :D
Har en PV 1.5M som jag kört med några dagar. Filmar i vanliga fall rel. ofta med semiproffskamera och jag måste säga att jag är klart nöjd med resultatet. Desutom känns sakerna proffsifa, kvalitet och hållbara.

Bara att rekommendera
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Dom som följer med i tbh paketet till kameran är de ? jag har då laddat dom flera ggr : )
Jag köpte inget sådant paket utan jag köpte bara kameran.
Dom energizer lithium som finns på clasohlsson var då inte uppladdningsbara men det kanske finns sånna också. :cool: