Har BRP i rovaniemi upphört?

johan-ö

Välkänd medlem
1 jan 2009
232
0
16
roteberg
Nu tror jag att jag går i bittar.Det är bedrövligt villka leverans tider BRP har det finns inte med i mitt ordföråd. Jag beställde en vevaxel tapp hos en återförsäljare men det tycks alldrig komma fast dom har den hemma i rovaniemi. Alla återförsäljare säger att det ska komma grejor efter 3 dagar men det har då jag alldrig varit med om. Finns det fler här som har fått prova på detta eller är det bara jag. Nu vankas ett märkes byte iaf för det här går ju inte man blir ju skoter lös hela vintern verkar det som. OBS jag har provat med flera olika återförsäljare och det är precis lika överallt.
 

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
:eek:
Jag väntar på en 144" matta ifrån BRP i Finland ( Reklamation ) sedan i början på November 2008 !!!
:eek:

Man kan ju börja fundera på om den ens är tillverkad med tanke på väntetiden.... :mad:


.
 

johan-ö

Välkänd medlem
1 jan 2009
232
0
16
roteberg
:eek:
Jag väntar på en 144" matta ifrån BRP i Finland ( Reklamation ) sedan i början på November 2008 !!!
:eek:

Man kan ju börja fundera på om den ens är tillverkad med tanke på väntetiden.... :mad:


.
ja de är ju otroligt. Jag ringde till de där rovaniemi i dag och läste lusen av dom och bad dom fara åt ..........e. man blir ju tokig när man alldrig får några delar. du kan få telnr om du vill.
 

muotkas

Välkänd medlem
2 jan 2007
1.462
0
36
Kiruna
nej dom har inte lagt ner. utan dom har också drabbats av lågkonjukturen som vi, och just nu så förhandlar dom om nya avtal.
inte för att det skulle vara lågkonjuktur på skoter sidan men dom varslar väl för säkerhetens skull så att dom inte blir överraskade sen..

så jag tror att dom går på halvfar just nu iaf
 

Lillmikke

Medlem
30 dec 2008
18
0
1
Strömsund
Nu tror jag att jag går i bittar.Det är bedrövligt villka leverans tider BRP har det finns inte med i mitt ordföråd. Jag beställde en vevaxel tapp hos en återförsäljare men det tycks alldrig komma fast dom har den hemma i rovaniemi. Alla återförsäljare säger att det ska komma grejor efter 3 dagar men det har då jag alldrig varit med om. Finns det fler här som har fått prova på detta eller är det bara jag. Nu vankas ett märkes byte iaf för det här går ju inte man blir ju skoter lös hela vintern verkar det som. OBS jag har provat med flera olika återförsäljare och det är precis lika överallt.
jag bäställde dämpare förra fredan och fick dom på onsta veckan därefter så för mig tog de bara 4 arbetsdagar:rock:
 

johan-ö

Välkänd medlem
1 jan 2009
232
0
16
roteberg
. .lite OT men ouu vilket flin som spred sig över mitt ansikte när han sa 2010 11 12 13 års modeller :-D
Men jag tror det vore bätre om dom fixade lite ordning med servicen till dom skotrar dom redan har sålts förs innan man försöker att glänsa med de