Tackar! Hoppas detJag får gratulera!
Säkert en grymt trevlig maskin!
Cudney, DJ, SLP osv. Inget att hänga i granen i jämförelse?Min lyfter då lätt och inga problem att hålla dom i luften ett par hundra meter.
Original setup i variatorerna är ju ett skämt. Köp ett Diablo, kostar nån krona men är riktigt bra. Han kan säkert plocka ihop ett bra budget alternativ också.
Har pratat med diablo vet att han full koll, måste spara pengar innan jag kontaktar han igen =).Min lyfter då lätt och inga problem att hålla dom i luften ett par hundra meter.
Original setup i variatorerna är ju ett skämt. Köp ett Diablo, kostar nån krona men är riktigt bra. Han kan säkert plocka ihop ett bra budget alternativ också.
Skicka i CR8 och en hårdare fjäder, cudney använder en 205/310 till den helixen. Men jag tror du ska ha en lite mjukare om du har originaldrevningen (21/45). Ring Christian så skickar han en lämplig fjäder. skulle gissa på 180/280. Ps Freeriden är svår att få upp på rullen om det är det du vill. Troligen beror det på boggiekonstruktionen och den mjuka mattan.Har pratat med diablo vet att han full koll, måste spara pengar innan jag kontaktar han igen =).
Köpte en lite hårdare Primär och pinkit av han och skotern går verkligenbbra ingetssnack. Men tex om du står nästan still i en lätt uppförsbacke och ställer dig lite längre bak sam trycker fyllt så lyfter skidorna max en halvmeter ifrån marken. Har CR8 helix liggandes men vet inte om jag ska slänga på den eller inte ='
Jag vill inte åka omkring på rullen, men jag skulle ändå vilja få upp den så pass om jag så vill. Det jag undrar är om det ena går, annars får det ju vara. Ska köra med orginal sek fjäder till CR8 och 200-290 i primären hoppas runt 18vikt #c2.ska testa i helgen hur det funkar.Skicka i CR8 och en hårdare fjäder, cudney använder en 205/310 till den helixen. Men jag tror du ska ha en lite mjukare om du har originaldrevningen (21/45). Ring Christian så skickar han en lämplig fjäder. skulle gissa på 180/280. Ps Freeriden är svår att få upp på rullen om det är det du vill. Troligen beror det på boggiekonstruktionen och den mjuka mattan.