Tjena! Märkte idag att min började gå jävligt dåligt på låga varv, gick dock hur bra som helst på högre varv? tänkte direkt att det var insugsgummina, for hem och sprutade lite startgas runt insugsgummina och den dog när jag sprutade på ena gummit? borde den inte varva upp? :O
Tog upp stiften och märkte att ett stift(samma sida som den dog när jag sprutade startgas) var lite ljusare än det andra, tecken på tjuvluft?
Tog upp insugsgummit och visst var det var en ganska stor spricka i det ena gummit.
Har lite frågor angående det här...
1. Varför gick den bara dåligt på låga varv? :O
2. Varför dog den när man sprutade startgas? borde den inte varva upp istället?
3. Är det värt att köpa orginal insugsgummin? eller lika att satsa på v-force direkt?
4. Räcker det med att köpa bara v-force gummina, eller måste jag ha med reeds och allt? isf, var hittar man billigaste kompletta kittet?
5. Verkar ju som att dem flesta enduros käkar insugsgummin som fan, hur har ni löst det problemet? sätta fast luftburken på nått bättre sätt?
Skotern är en enduro 600sp -01, om det skulle spela någon roll
Tog upp stiften och märkte att ett stift(samma sida som den dog när jag sprutade startgas) var lite ljusare än det andra, tecken på tjuvluft?
Tog upp insugsgummit och visst var det var en ganska stor spricka i det ena gummit.
Har lite frågor angående det här...
1. Varför gick den bara dåligt på låga varv? :O
2. Varför dog den när man sprutade startgas? borde den inte varva upp istället?
3. Är det värt att köpa orginal insugsgummin? eller lika att satsa på v-force direkt?
4. Räcker det med att köpa bara v-force gummina, eller måste jag ha med reeds och allt? isf, var hittar man billigaste kompletta kittet?
5. Verkar ju som att dem flesta enduros käkar insugsgummin som fan, hur har ni löst det problemet? sätta fast luftburken på nått bättre sätt?
Skotern är en enduro 600sp -01, om det skulle spela någon roll