Eluppvärmda Googles

Pitabroed

Välkänd medlem
7 nov 2005
3.254
77
48
Övik
Svinbra! Batteriet räcker dock inte en kördag för mig, även fast man stänger av dom när man står still. Typ 3-5h beroende på temp.
Men riktigt braiga är dom
 

Tompa72

Välkänd medlem
20 nov 2018
422
79
28
norrland
Funkar kanon brukar endast slå på elvärmen vid behov tex när man står still håller inne knappen några sekunder då går värmen i gång i några minuter och imman är borta och då räcker batteriet flera dagar utan problem.
 

chevelle66

Välkänd medlem
10 feb 2010
327
11
18
Rävvåla
Samma lika här å dom är dom bästa jag haft på 30 år !! Håll in knappen i 3sekunder så värmer dom upp en stund bara så räcker batteriet i flera dagar👌👌
 

TrapperT

Medlem
6 dec 2016
49
6
8
Japp, har glasögon Men är det riktigt kallt kör jag linser, annars får värmen gå på hela tiden och batt räcker ej heldag
 

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.605
92
48
Örnsköldsvik
En fundering, ni som är nöjda. Hade ni stora problem innan med imma? Eller fick ni ibland och nu får ni ingenting.

Jag blir otroligt varm om huvudet och det blir svettigt och immigt nästa direkt. Så funderat på om man skulle köpa googles med elvärme. Men lite rädd att jag bara kommer bli halv nöjd för 3000kr...
 

chevelle66

Välkänd medlem
10 feb 2010
327
11
18
Rävvåla
En fundering, ni som är nöjda. Hade ni stora problem innan med imma? Eller fick ni ibland och nu får ni ingenting.

Jag blir otroligt varm om huvudet och det blir svettigt och immigt nästa direkt. Så funderat på om man skulle köpa googles med elvärme. Men lite rädd att jag bara kommer bli halv nöjd för 3000kr...
Jag köpte dom enbart för att jag svettas så mycket när jag kör skoter på (riktigt) så jag kunde inte ha nå Googles på överhuvudtaget, utan enbart bör jag åkte led då immade dom aldrig igen. Men med mina nya nu så kan jag ha dom på!! Så jävla skönt att slippa få mört ögon i 2 dagar efter😂
 
Reactions: monno