N
N_w
tjena, jag har en mxz 600 -01:a och jag undrar om jag skulle tappa bort nödstoppen hur fan blir det då för jag har ingen reserv? och vad skulle det gå på att köpa ett helt nytt system/Mvh jonatan!
Ta lös? du behöver kanske ta hela skotern med dig? ring och fråga så vet du?jaa de tycker jag också!, men tror ni att det är mkt jobb med att ta lös de där osv?/MVh Jonatan
läste nånstans att du kan gå in till en ÅF och be dom göra en kopia.
läste nånstans att du kan gå in till en ÅF och be dom göra en kopia.
Jag tror att Polaris_Snow menade att man skulle ta med nyckel (som han faktiskt har kvar) till ÅF så gör de en kopia INNAN han tappar bort den....du måste ta med dig skotern till åf för dem ska kunna programera en ny nyckel till just din skoter!
kanske måste ha med regbevis om du har slarvat bort den enda nyckel du har...?!
annars e de ju bara stjäla en skoter och gå till åf som gör en nyckel..
Jag tror att Polaris_Snow menade att man skulle ta med nyckel (som han faktiskt har kvar) till ÅF så gör de en kopia INNAN han tappar bort den....
En kopia kan ju vara bra att ha.
nog fan fatta jag de?du måste ta med dig skotern till åf för dem ska kunna programera en ny nyckel till just din skoter!
kanske måste ha med regbevis om du har slarvat bort den enda nyckel du har...?!
annars e de ju bara stjäla en skoter och gå till åf som gör en nyckel..
ett bra svar må jag säga!Ja, 1000kr fick ja betala för en ny nyckel när ja råka fixa bort min.. å då var de med programering och allt.. For ner med skoter och de tog en kvart så var de klart..