Caleb Moore har tyvärr avlidit

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Tragiskt, helt klart.

Jag tyckte inte att kraschen såg så allvarlig ut. Eller ja, missförstå mig rätt. Den såg allvarlig ut, men inte värre än vad dom brukar göra. Jag och en polare tittade igenom det där och tycker båda två att det ser ut som att han har klent med skydd under tröjan också. Men det är väl sånt man aldrig får veta..

RIP.
 

repeter

Välkänd medlem
4 okt 2005
1.272
0
16
Borlänge
får man gråta en stund nu.......... fuck shit fuck shit fuckshit . på riktigt med tårar i ögonen
 

SLDNX

Välkänd medlem
16 aug 2007
148
1
6
Mora
Helt klart kan det vara så serioussam! Likaså om man tittar på crosstävlingar så drar vissa bara typ på sig tröjjan och kör =P

Vurpan såg inte så hård ut men den var jävligt olycklig, har man inte något emellan en tung skoter och sina egna organ, sedan även en hård landning... ja då behövs det inte mycket!

Många tar ifrån detta jordeliv alltför tidigt men trots denna tragiska händelse så gjorde iaf Caleb Moore det han älskade, och det är de inte så många som gör.

R.I.P
 

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.605
92
48
Örnsköldsvik
200kg skoter i ryggen och en gnutta oflyt så tar hjärtat mkt stryk. Så enkelt kan det ske något så tragiskt.
Oerhört tråkigt i vilket fall.

Ride In Peace.
 

ika

Välkänd medlem
1 jan 2012
1.238
2
38
Luleå
Han fick väl ändå skotern rakt över huvudet och hjärnskador med dödlig utgång?
 

ika

Välkänd medlem
1 jan 2012
1.238
2
38
Luleå
Ja jag läste nu om hjärtat. Vilket som är det tragiskt. Känns som man sett mkt värre vurpor utan en skråma.
 

SLDNX

Välkänd medlem
16 aug 2007
148
1
6
Mora
han dog väl av blödningar kring hjärtat som sen led till komplikationer i hjärnan, jävligt sorgligt! :wacko: