Bilder på era Polarisar!

Jeens_

Välkänd medlem
4 nov 2007
1.136
2
38
Luleå
Berätta gärna från vilken butik/sida ni köpt era dekalkit. Sjukt fina! Speciellt Henke,roothen och serioussam.

Är det artic fx? (stavning?)
Jag har köpt av scsunlimited.com
Färgen stämde inte riktigt överens med vad den gjorde på hemsidan men tyckte det blev bättre i slutändan :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 

Jeens_

Välkänd medlem
4 nov 2007
1.136
2
38
Luleå
Äre bara jag som inte gillar alla "dagis" dekaler?
Några är väll ok men inte hela skotran :)
Jag tycker då att det blev snyggare än original på min och så får man ju en egen skoter som inte ser ut som alla andra.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Äre bara jag som inte gillar alla "dagis" dekaler?
Några är väll ok men inte hela skotran :)
Det är väl som med tjejers utseende-det ligger i betraktaren ögon. ;)
Tycke och smak kan man aldrig diskutera när alla har olika smak. Tänk vad trist om alla lägger in bilder på identiska skotrar. Hyfsat meningslös bildtråd det skulle bli...
 

Klassisk

Välkänd medlem
14 feb 2010
528
0
16
Vissa gillar osminkade brudar i myskläder som du ;). Jag gillar sminkade brudar i korta kjolar och äckligt skinande stövlar med klack! Pricken över i är om de har stora fantastiska dunkar som framhävs av en tight uppknäppt skjorta. Precis som serioussam mfl gör :) (ta det med ironi)
 

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Vissa gillar osminkade brudar i myskläder som du ;). Jag gillar sminkade brudar i korta kjolar och äckligt skinande stövlar med klack! Pricken över i är om de har stora fantastiska dunkar som framhävs av en tight uppknäppt skjorta. Precis som serioussam mfl gör :) (ta det med ironi)
Haha ja den va bra! :D

Men det handlar ju som sagt bara om eget tycke och smak. Jag tycker då inte att det är vidare roligt att komma till en skoterträff och så står det 3 till där med identiska skotrar.
 

lynxenduro

Välkänd medlem
26 nov 2007
184
0
16
Lite moddat... Skinz float plate, låg ruta, RSI 5" styre, RSI HI power grip heaters, nödstopp, handtagsskydd, 12v uttag. Väntar hem ett par boogihjul. Kanske blir nåt mera också.





 

Sir Alop

Välkänd medlem
30 sept 2011
1.078
0
16
Ok,jag tycker det är grymt skönt!
Tyvärr sitter det inte standard på min 800,men någon kanske säljer sitt till bra kurs framöver.
 

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Tycker själv att det är perfekt! På alla mina tidigare skotrar har jag fått höja styret men pro taper passar mina 189cm som handen i handsken! :)
 

zalsson

Välkänd medlem
9 mar 2006
1.400
1
38
Gällivare
Tycker själv att det är perfekt! På alla mina tidigare skotrar har jag fått höja styret men pro taper passar mina 189cm som handen i handsken! :)
+1

kan bara hålla med, passar perfekt för mina 188cm också, men kan förstå om man tycker det är högt om man är kortare.
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Lite i högsta laget för 172cm, men samtidigt vet jag att det funkade bra förra säsongen när jag provkörde under sex dagar. Får se hur det känns framöver när man kan börja köra-svårt att avgöra genom att torrbryta i garaget.
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Lite moddat... Skinz float plate, låg ruta, RSI 5" styre, RSI HI power grip heaters, nödstopp, handtagsskydd, 12v uttag. Väntar hem ett par boogihjul. Kanske blir nåt mera också.





Måste bara kommentera:
Kanske den snyggaste Pron jag sett.
Perfekt med vit ruta och vitt bukskydd.

Den var verkligen "lagom" åt alla håll och kanter i mina ögon. Har lite vit folie hemma, måste nog se hir det ser ut med vit ruta på en 800a också... :)