Bilder på era Polarisar!

Jeens_

Välkänd medlem
4 nov 2007
1.136
2
38
Luleå


Såhär vart min iaf, kommer bättre bilder när jag får tillbaks min kamera från service! :)
Har lite ångest över tunneldekalen, tror jag skippar den för tillfället iaf!
Snyggt! Ångest över att lägga den eller om det är snyggare utan? :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 

henke_n92

Välkänd medlem
24 mar 2009
168
1
18
Skellefteå / Boden
Jäkla kul att se hur folk får sina maskiner fräna och unika. Jag har tänkt bidra med några bilder på hur skotern som jag la upp för 3-4 sidor sedan ser ut i dagsläget. Har fått hem ett paket från staterna, men väntar med spänning på skinzfrontbågen som borde dimpa ner om någon vecka :)





 

henke_n92

Välkänd medlem
24 mar 2009
168
1
18
Skellefteå / Boden
Har själv inte hunnit köra en meter med maskinen.. Men en bekant hade bekymmer med att när han la ner den åt vänster i djup snö och branta backar så lät det inte vackert från variatorsidan, en del snö kom in for honom iaf (har sett filmbevis). Men å andra sidan har jag hört flera som aldrig märkt av några bekymmer med det. better safe than sorry.

Går formodligen att göra någon egen variant av dessa men köptes färdiga av en privatperson på snowest då tiden är för knapp för mig för att bygga eget.
 

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Snyggt! Ångest över att lägga den eller om det är snyggare utan? :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Tack! Nja den största ångesten ligger i att det sitter fotstegsförstärkare på de redan, känns väldigt pillrigt att få dit dekalen i efterhand. Visserligen går dom ju att lös så länge, eller så skär man i dekalen, men jag kan inte bestämma mig riktigt!
 

Jeens_

Välkänd medlem
4 nov 2007
1.136
2
38
Luleå
Tack! Nja den största ångesten ligger i att det sitter fotstegsförstärkare på de redan, känns väldigt pillrigt att få dit dekalen i efterhand. Visserligen går dom ju att lös så länge, eller så skär man i dekalen, men jag kan inte bestämma mig riktigt!
Ah då förstår jag, jag valde att montera förstärkaren själv så slapp hålla på att skära ut

Och tack Roothen, jag blev riktigt nöjd faktiskt :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 

Jeens_

Välkänd medlem
4 nov 2007
1.136
2
38
Luleå
Jeens_ , Följde de inte med en liten bit till rutan också?
Jo det gjorde det, ganska stor är den men den passar bara till standard rutan och går inte att klippa till så det blir bra till låga rutan. Därför jag inte har stoppat dit den.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Ah då förstår jag, jag valde att montera förstärkaren själv så slapp hålla på att skära ut

Och tack Roothen, jag blev riktigt nöjd faktiskt :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Jamen precis. Jag hade inga planer på ett dekalkit först, så däför monterades fotförstärkare innan jag fick maskinen. Hade jag vetat att det skulle bli såhär så hade jag nog gjort annorlunda!
 

Klassisk

Välkänd medlem
14 feb 2010
528
0
16
Berätta gärna från vilken butik/sida ni köpt era dekalkit. Sjukt fina! Speciellt Henke,roothen och serioussam.

Är det artic fx? (stavning?)