Bilder: Fastkörningar

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Idag har jag och Stinsen suttit fast varannan gång :hahaha:

"Jag Metso"


"Stins1!"


"Jag Metso"




"Stins1!"


:nuts:
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Metso: Ser ut som en dag med lite träning ;) Bara jag får råd med en skoter (eller rättare sagt den skoter jag vill ha) igen så kommer jag förbi å visar hur de ska gå till :) man sitter ju inte fast förren man ser jorden spruta ;)
 

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
Phazern fastnar inte:whistle:, den är bara lite elak/lat å låter dig jobba lite ibland också:eyebrows:, när man jobbat ett tag och tror att allt är kört så hoppar den upp på snön åsså far man vidare:heh:
 

Slarva

Välkänd medlem
25 jan 2008
646
1
18
Jag och 2 polare för 2 helger sedan.


Samma fast närmre


Jag tidigare idag, skulle bara ut och kolla läget och hitta snö till helgen och det kan man säga att jag gjorde också...
 

spitchen

Välkänd medlem
5 dec 2008
836
0
16
Dala Järna
Fick liv i byns brutalaste skoter igen så det blev några vändor. Satte såklart fast den när jag kom av spåret och studsade ner på ett litet hygge bakom garaget :biggrin1:



Ockelbo till undsättning :cool: Fjädern i starten hakade upp sig så den fick bogseras lös (inte för att det hade hjälpt om den hade startat heller)


Backade ju såklart in i fanskapet så en baklykta gick åt helvete :mad2:


Nere, startsnöret syns hängandes efter


Innan den här vändan skulle jag ta fart över snöplogkanten som jag brukar göra med ockelbon men den här är lägre och har större överhäng i nosen så det var som att köra in i en sten. Jag landade på motorn och har ont som fan i ryggen nu :notrust:
 

psike

Välkänd medlem
20 sept 2009
1.456
2
38
Skellefteå
Var så jävla bra väder idag så jag stämplade ut efter lunch och for för en liten tur på egen hand... det resulterade i ett bidrag till er :)

 

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Har man inte kört fast har man feg-kört ;)

Men vad har hänt med Anderas skärm? Chrashat eller är den bara bortplockad?
Den har varit borta i 1år ungefär. Kom efter led hemma och en kvist slog lös den från hjälmen, den rammla på huven och till slut hamna den under mattan så det var bara mos av den.
 

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
Fyfan vilken dag. strålande sol och -3grader. vart en vurpa idag då skotern flög från en sida till andra och jag följde med... dock inte de på bilden

Ena skidan for upp på skare å andra ner i snön så ända vägen var rakt in i ett träd :p
 
D

Deleted member 9532

Försökte lägga skotern så lågt jag kunder utan att ramla av...Jag misslyckades:thumb:

 

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Ett par bidrag från mig...

Står uppe på vägen och fotar. Fick bängla i 45 minuter innan jag tog mig upp ur dikeshelv-tet




Puder-vm




Går tungt att dra omkring två ankare i pudret...
 

Trollet23

Välkänd medlem
1 mar 2009
1.816
1
16
Skellefteå
Efter att ha dragit lös en stackare med sladd ur flövattnet nere på sjön skulle jag "bara" köra en sväng och kyla ner remmen. Lyckades missa träbron (till vänster om flaggan) och utanför var det fritt fall. Jag står på fotsteget...
Inte snällt att undsättningen (tack, Per) tog fram kameran före snöskyffeln :(