Perfekt! Då slipper vi och hinner vara med och köra ocksåJag har bestämt mig att arrangera en sån här tävling. Har pratat med en del sponsorer om intresse och det låter helt klart intressant!
Vad säger ni om ställe, Personligen är jag mest känt med området upp mot tärnafjällen. En del kring Kittelfjäll/Saxnäs. Tärnafjällen kan jag arrangera en riktigt bra bana också då jag vet relativt bra vars dom kluriga ställena är.
Kommentarer!
februari blir bäst, då hinner man ju tillochmed köra istället för bara starta skotern innan det blir mörktTävlingen blir nog i februari kan jag tycka är lämpligt!
Å efterfesten var fin!Jag och en polare var med i tävlingen och kan säga att vi garanterat kommer ställa upp nästa år!
Sjukt teknisk bana, var ju som sagt endast 4 av 27 deltagare som klarade hela banan...
Kan ju säga att ju längre maskin desto bättre. Har aldrig kört fast så mycket på en dag. Checkpointsen vart ju jävligt sönderkörda medans vissa blev de som leder till när många hade varit där men kom man tidigt till dom var det sjukt grym körning. Helt klart en av dom roligaste och jobbigaste dagarna jag har haft på skotern! Men vi hade inte en enda skoterled inlagd på gpsen så blev egentligen bara fågelvägen till varenda checkpoint.
Man fick göra hur man själv villeKörde man i par eller hur funkade det?