assault rmk 800 lr re 800?:D

vilken?

  • assault rkm 800

    Röster: 75 53,2%
  • re 800

    Röster: 68 48,2%

  • Totalt antal som röstat
    141

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
Varför ställa ett omröstningsval mellan de två? Assaulten är ju en bergsklättrare och RE:n är väl en kortis? Aningen olika användningsområden för dom.

Kort maskin har jag redan så jag skulle nog fortsätta hålla mig på USA-sidan och välja Assault.
 

AdamJ

Aktiv medlem
20 feb 2007
78
2
6
Kalix
Håller med HenkeEdge att det är aningen olika användningsområden för dom. Men ser att du bor i luleå och där kommer de inte så jäkla mkt snö så skulle köpa lynxen direkt:)
 

Lever för SNÖ!

Välkänd medlem
19 okt 2008
172
0
6
kalix-nyborg
har kört polaris hela livet, råka köpa en lynx rc 800 förra året, säger bara har aldrig vart så missnöjd. lynx gå bara köra på rullen, inget annat. tunga och bråkiga, har inte själv kört Assaulten men den ser "RUSKIGT" rå ut ! mitt val, enkelt POLARIS -09 :)
 

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Helt klart Assaulten de är ju den värsta serietilverkade snöskotern. Du kan smiska den guppigaste leden utan att de känns, hoppa klarar den och lössnö = GRYM!!
 

Klangebo

Välkänd medlem
26 okt 2007
248
0
16
Mora
RE´n tror jag är ett vinnande koncept, den vikten, den motorn och xp chassi med den underbara PPS boggin!
En 44´matta så är lössnöåkning inga problem!
Och tro mig, den maskinen går på rullen!!
 

Swikberg

Välkänd medlem
3 okt 2008
762
0
16
söråker
Helt klart Assaulten de är ju den värsta serietilverkade snöskotern. Du kan smiska den guppigaste leden utan att de känns, hoppa klarar den och lössnö = GRYM!!
hm tror nog du har en bättre skoter på leden med lynxen men i lösnön assulten mitt val helt klart lynxen men bor man nånstans med väldigt mycke snö hade ja kanske valt assulten i stället