assault rmk 800 lr re 800?:D

vilken?

  • assault rkm 800

    Röster: 75 53,2%
  • re 800

    Röster: 68 48,2%

  • Totalt antal som röstat
    141
R

rotax=)

vilken skoter av dom hära två?assault rmk 800 lr re 800:hmmmm2::Dska mest hoppa köra led och leka vill också kuna köra puder en bra freeride skoter kom med förslag om ni har nån annan skoter!;D
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
re´n lär nog va bättre på led men assaulten är bättre i lössnö.. en re med 44mm matta lär nog kunna ta sig bra i lössnö den oxå. vi kan ju inte bestämma åt dig så jag tycker att du ska tänka över vad du vill ha å vilken du tror att du kommer ha mest användning av.
Jag skulle ha tagit assaulten men de e min åsikt.
 

snurre

Välkänd medlem
3 jun 2008
774
0
16
Lycksele
Som föregående talare säger, man måste bestämma själv. Man köper ju inte en skoter för kompisarnas skull utan för sin egen ;)
Personligen skulle jag dock välja RE:n alla dagar!
 
R

rotax=)

okej men troru det går att köra på rulllen med assaulten?:D:D
 

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Nog går det att köra på rullen me assaulten men det lär bli mkt svåra än med REn..själv skulle jag har tagit REn utan att äns fundera,men det är jag det :D
Alla är vi olika.
 

orre_mx

Välkänd medlem
20 dec 2005
312
0
16
Järpen
Jag hade valt Assulten, har själv provkört den.. inte nån lång sväng, men testat lite olika miljö. trycker du på med Assulten suger de bara tag å den reser! mycke pgr av dom nya brda kammarna;) och den går garanterat på rullen, när man vill..
 
R

rotax=)

okej. ska fundera lite:hmmmm:det är svårt båda är så fina:D
 

skoters

Medlem
1 feb 2007
22
0
1
Arjeplog
Helt klart assault. Väntar på en själv. Men som tidigare sagt så är nog inte re´n fel med 44 matta. Assaulten klarar nog branterna bättre
 

Freddep

Välkänd medlem
25 nov 2006
100
0
16
Boden
Har beställt en RE men Assaulten verkar fin den med. För mig gäller korta maskiner så valet var inte svårt!