a-c trim sverige.

majkel

Välkänd medlem
15 feb 2007
256
0
16
ånge
nån som känner till något bra svensk firma som säljer trimmgrejor till a-c.med andra ord en sida där man ser priser, och info om produkten.dom jag hitta hittils är skit .massa mail hitt och ditt inge svar osv.

lerling

Välkänd medlem
21 jan 2007
595
0
16
kiruna
Kolla bengans. har handlat av han förr och inga problem, han vet det mesta när man ringer och frågar han lr mailar.. och inget strul om du ska beställa några grejjer av han! vissa har haft prblem när dom har skickat in grejjer till han som han ska laga, men hej va fan finns inte en enda ***** affär i kiruna som säljer skotrar som kan fixa det bättre än han, han är kanske till och med bättre lite sjukt faktist !.. han är trevlig och kunnig i sin sak.. och han är lika "snabb"¨på att fixa grejjer än nån annan! fråga han du får bra pris och en kunnig karl när det gäller arctic cat !!!

majkel

Välkänd medlem
15 feb 2007
256
0
16
ånge
känner till dom flesta som nämns, problemet med bengan är att dom inte säljer det jag letar, om man går in på speedwerx eller bikemans hemsidor så får man all info, påståd effekt, priser etc. nåt motsvarande finns inte i sverige, anledningen är väl att dom flesta företag har inget lager utan importerar själv, och då blir det svårt att ha ett pris beroende på dollar kursen, eftersom jag hade annat för mej när man skulle lära sej engelska i skolan så är jag lite tveksam till import,blir ju lite segt om man råka få fel grejor. ett alternativ är ju att dom som har trimmat sina crossfire 800 -08n hör av sej.

majkel

Välkänd medlem
15 feb 2007
256
0
16
ånge
vad ska du ha för trim, jag är öppen för allt bara det rör på sej, men det är väl det vanliga till och börja med , väntar på a-c lättviktstrippel 900 som kommer nästa år så ja tänker inte fläska på för mkt,

thullen

Välkänd medlem
1 jan 2000
3.092
5
38
50
Leksand
thullen.se
Själv så köpte ja delarna från Speedwerx via theoutdoorshopinc.com
Väntar just nu på en tid för en andra bromsning
Till just CF 800 finns det en som säljer prylar på blocket

Min nästa modd. blir nog ett D&D Shim kit.

majkel

Välkänd medlem
15 feb 2007
256
0
16
ånge

maila mej och berätta vi har samma släde,snyggt me keramisk, vet du när gränsen går på boondocker ? gungner2000@yahoo.se

majkel

Välkänd medlem
15 feb 2007
256
0
16
ånge

thullen

Välkänd medlem
1 jan 2000
3.092
5
38
50
Leksand
thullen.se

Min nästa modd. blir nog ett D&D Shim kit
har en fråga va toppa din maskin efter du trimma, har kört b.m med min 07- och den toppa faktiskt 170, köpte en 08 nu , älskar maskinen, är ju 38 på den nya så det ska bli kul och se skilnaden, men jag tycker att dom är lite slöl första 20m är det nåt som du vet om ? är ac variator set up bra?

Har meckat på dessa saker under sommaren så ja väntar på snön nu för testköring
Har monterat Shift assist och justerbara vikter.

Du hittar det mesta om min maskin på http://www.thullen.se/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=4&start=30#p231