A Bigblockstory; IQR 1200 & IQR 800

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
okey, har precis beställt en sån =) dom verkar rätt bra tycker jag! vad kör ni för inställningar?
Vi filmar mest i 720p 30 fps... Du får mer vidvinkel som du kanske vet i 720 läget än 1080 vilket oftast är en fördel så :) 60 fps gör det lättare att göra slowmotionklipp av utan att det blir hackigt men klippen blir större på minneskortet så därför kör man inte med det vanligtvis...
 

Diiniz

Medlem
4 apr 2011
16
0
1
Umeå, Sweden, Sweden
Otroligt intressant tråd!! Ni är väldigt duktiga och jag är lite avundsjuk på er "verkstad" vill också ha en sån hemma i garaget...
Har läst hela tråden nu på några dagar och är grymt imponerad!! Tråkigt bara att jag inte hittade den förr än den som tog slut... :(
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.089
887
113
Stora Blåsjön
Lugn det kommer...

Både 800an och 1200an har fått nya ägare.
Jag har beställt en pro rmk 12 och har skaffat en kort rev som jag startat ett litet projekt på. Blir mest motor men det kommer en tråd om detta så snart jag börjar få hem delar till den.

Bamse har skaffat sig en assault 11 och där lär det kunna bli lite jobb på för att göra klart det sista på den.
 

AC/DC

Välkänd medlem
3 nov 2008
568
1
16
Boden
Härligt att höra!! Jag är så grymt nöjd med pro'n så de tror jag ni också kommer att vara.
 
W

Wettainen

Han som äger 1200an bor i Sunderbyn vid Luleå! Anton heter han som äger den. Säger inget efternamn då han kanske inte vill få det publicerat här.