FörHurSkuHäSeUtOmFolkSkuSlutSkrivMellanslagÅPunktÅDessutomBörjSkrivPåDialektenSinHäSkuIntVaSåJädraLättÅLäsPåForumenaDå
Capisce?
Mellanslag använder jag alltid.
FörHurSkuHäSeUtOmFolkSkuSlutSkrivMellanslagÅPunktÅDessutomBörjSkrivPåDialektenSinHäSkuIntVaSåJädraLättÅLäsPåForumenaDå
Capisce?
Nej jag vet men Silly Baer har tagit bort två av min inlägg efter som ja inte använde punkt. Då la ja upp en tråd och fråga om punkt var ett måste. Jag ville e vad andra hade att säga om det. Det var så irriterande när han tog bort dom för att ja inte använde punkt.Denna tråd har ingenting i Allmänna forumet att göra! Off-topic direkt!
Tror han trollar lite med..
Ja, jag tror budskapet har gått fram.
Nu kan tråden låsas tycker jag.
Och nej, Alu styrstål är mest en dum idé.
De är för mjuka och kommer inte att funka så länge.
klart slut
så jävla roligt, fan va kul.denna tråden vara väldig fin tycker den oxå passar bra på den hära forum delet ok hopas inte att ala winar över at ja skriva otan puknt...
manen inte vara col jag skrata som i dena film åt dena trod! http://www.youtube.com/watch?v=I9t66wa88bwså jävla roligt, fan va kul.
suck
mini:
ok, ja byt till stål om du får tag på ett.
skadar inget förutom matchvikten.
Inga fler frågor om din skoter i denna tråden, de hör också till forumvett.
Skena inte iväg.
Nej jag vet men Silly Baer har tagit bort två av min inlägg efter som ja inte använde punkt. Då la ja upp en tråd och fråga om punkt var ett måste. Jag ville e vad andra hade att säga om det. Det var så irriterande när han tog bort dom för att ja inte använde punkt.