är pnukt ett måste i en mening?

Status
Stängd för vidare inlägg.
R

räsern

Denna tråd har ingenting i Allmänna forumet att göra! Off-topic direkt!
Tror han trollar lite med..

minisillen

Välkänd medlem
3 nov 2011
1.426
0
16
borlänge
Denna tråd har ingenting i Allmänna forumet att göra! Off-topic direkt!
Tror han trollar lite med..
Nej jag vet men Silly Baer har tagit bort två av min inlägg efter som ja inte använde punkt. Då la ja upp en tråd och fråga om punkt var ett måste. Jag ville e vad andra hade att säga om det. Det var så irriterande när han tog bort dom för att ja inte använde punkt.

R

räsern

Silly Bear* stavas det :) Men nu vet du, denna tråd är riktigt onödig och har inget i Allmänna Forumet att göra i.

suregom

Välkänd medlem
14 jul 2009
1.197
75
48
Avliden
Räsern, ta och lägg av, du bestämmer INTE vems och vilka trådar som är onödiga.
Att den inte hör hemma i "Almänna forumet" är sant men han måste ju få starta en diskussion i en egen tråd istället för att skräpa ned andras trådar genom att skriva massa offtopic frågor om vad folk tycker om hans stavning!

melmaq

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.916
1
38
www.lynxtalk.se
Ja, jag tror budskapet har gått fram.
Nu kan tråden låsas tycker jag.

Och nej, Alu styrstål är mest en dum idé.
De är för mjuka och kommer inte att funka så länge.
klart slut

E

eMe181

denna tråden vara väldig fin tycker den oxå passar bra på den hära forum delet ok hopas inte att ala winar över at ja skriva otan puknt...

minisillen

Välkänd medlem
3 nov 2011
1.426
0
16
borlänge
Ja, jag tror budskapet har gått fram.
Nu kan tråden låsas tycker jag.

Och nej, Alu styrstål är mest en dum idé.
De är för mjuka och kommer inte att funka så länge.
klart slut

Jaha skrev ja styrstål ja menade styrstag som man styrskidan med.Det har gått av och ja tänkte om man skulle byta till stål istället. För aluminium

melmaq

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.916
1
38
www.lynxtalk.se
denna tråden vara väldig fin tycker den oxå passar bra på den hära forum delet ok hopas inte att ala winar över at ja skriva otan puknt...
så jävla roligt, fan va kul.
suck

mini:
ok, ja byt till stål om du får tag på ett.
skadar inget förutom matchvikten.

Inga fler frågor om din skoter i denna tråden, de hör också till forumvett.
Skena inte iväg.

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
45
Umeå/Boden
Nej jag vet men Silly Baer har tagit bort två av min inlägg efter som ja inte använde punkt. Då la ja upp en tråd och fråga om punkt var ett måste. Jag ville e vad andra hade att säga om det. Det var så irriterande när han tog bort dom för att ja inte använde punkt.

Som jag skrev till dig i PM så raderade jag tråden pga du och många andra drog tråden helt offtopic.

Angående denna tråd så tycker jag bara att du är förbannat löjlig.

Orkar inte skriva punkt......vad är det för jävla trams?

Det är lika bra att du lägger ner.

andrel2

Välkänd medlem
1 jan 2000
650
2
18
Arjeplog-->Umeå
Minisillen
Som någon tidigare skrev, läs igenom dina inlägg innan du postar. Du kommer att tjäna på det.
Jag är själv en jävla kråka på att skriva och stava, särskrivningar kämpar jag också med.
Men läser man igenom inlägget man skrivit så ser man det ofta.
Lycka till.

Norrlänningen

Välkänd medlem
4 dec 2010
290
0
16
Gävle
Men helvetet också. :D
Har ni inte läst minisillens trådar? Det är ju ett uppenbart troll! Stor humor om ni söker på hans inlägg och läser.

Fland

Välkänd medlem
4 sept 2008
504
1
16
Sveg
Ohoj, vad alla är duktiga på att skriva hybridstycken förresten! Dock är väl den kunskapen inte alls lika viktig som att veta var man skall sätta pnukt. :)

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
45
Umeå/Boden
Tror vi kan stänga denna tråd med att säga att ingen dör nog om man missar en punkt.

MEN att skriva ihop allt så det blir oläsligt bara för att man kan är inte okey.

Har även uppdaterat regelboken angående detta

Status
Stängd för vidare inlägg.