som sagt jag har en rev 440 07:a som jag köpt relativt nyligen.
och hon som hade den hade bytt ringar vid 25h, jag köpte den när hon åkt 37h och nu har jag åkt 41h, så jag for och köpte mig en mätare på feltema, satt i och drog vid kall motor med fullgas,
vid 8 draget hade det kommit upp i 9bar lika så med andra cyl!
ska det ta så lång tid dessutom tyckte jag att ena sidan kom upp lite sabbare men båda nådde ju 9bar vid 8:e draget, sen stanna den där.
så nu e fråga om jag ska byta ringar en gång till eller kolvar och ringar.....
killen jag ska beställa av, "johannes berglund" hade även ett par andra toppar som i teoretisk term var 15 i komprission förhållande då s:rock:kulle den gå som faen sa han he he
och hon som hade den hade bytt ringar vid 25h, jag köpte den när hon åkt 37h och nu har jag åkt 41h, så jag for och köpte mig en mätare på feltema, satt i och drog vid kall motor med fullgas,
vid 8 draget hade det kommit upp i 9bar lika så med andra cyl!
ska det ta så lång tid dessutom tyckte jag att ena sidan kom upp lite sabbare men båda nådde ju 9bar vid 8:e draget, sen stanna den där.
så nu e fråga om jag ska byta ringar en gång till eller kolvar och ringar.....
killen jag ska beställa av, "johannes berglund" hade även ett par andra toppar som i teoretisk term var 15 i komprission förhållande då s:rock:kulle den gå som faen sa han he he