Åldersgräns

R

räsern

Ja den tråden gjorde också mig irriterad, han verkar endå skärp till sig då han nu verkar fatta att det inte är moppenet där vi ska tävla i vem som kan utrycka sig så vulgärt som möjligt..
 

Siralopne

Välkänd medlem
17 nov 2010
2.032
0
36
Nej tyckte det var bra att den kom upp, nu kanske det är någon som ändrar sin syn lite på Vissa ungdomar.. För har ingen gjort det så kan man säga att det var en onödig tråd :p

Sen.. Ja vet! Jag hade bytt namn om jag så kunnat, kanske var lite av en P12a när jag gick med forumet.......
Hittar du en snäll moderator ska dem kunna byta namn åt dig :) tror de var ewjbegtsjv eller hur fan de är han stavar det (Jimmy?) som gjorde de åt mig! :)


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=65.329937,21.485411
 

fhultin

Välkänd medlem
18 jan 2011
124
0
6
Sundsvall
Åldersgräns kanske inte funkar så värst bra, men vara hårdare med att varna och banna folk som beter sig illa kanske skulle funka? :)
 

AlexM

Välkänd medlem
4 okt 2009
552
1
16
Boden
kanske inte en onödigt tråd men tråd skaparen hade kunnat formulera sig bättre och lite mognare om varför han tyckte som han skrev, och kanske varför han fått för sig det? eller?
Kul att det väcker så mycket diskussion detta.
Det var precis det som var meningen.
Kastar man ett ben i en hundgård....

Det jag blir så jävla less på är alla pubertala inlägg från mestadels yngre tonåringar.
Det kommer även idiotiska inlägg från äldre personer också det är jag fullt medveten om.
Men alla dessa SKIT filmer som läggs upp i varenda jävla filmtråd är ett mycket bra exempel på ett irritationsmoment.
Men givetvis går det inte att ha åldersgräns på detta forum.
Jag hoppas även att dom yngre kan lära sig något av allt bra som skrivs här också.
Det är mina åsikter om detta...
 

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Ett bra sätt för oss "äldre" är ju att inte bry oss om dom idiotiska inläggen...får dom inte uppmärksamhet så brukar det ju dö ut...sen är det väl enkelt att bara trycka på rapportera inlägget så borde det väl generera en varning för den som håller på med idiotiska inlägg :)
 

Maaattiii

Välkänd medlem
12 apr 2010
258
2
16
Jag tycker inte att det skall vara någon åldersgräns på forumet, vore ganska sjukt enligt mig. Visst finns det dom som inte kan beté sig, men det gäller väl även vuxna? Om ni nu vill ha bort oss yngre från forumet får ni väl kolla upp varje enskild individ för att sedan kolla upp våra inlägg, och har vi skrivit något onödigt, omoget eller "p12-aktigt" får ni väl rapportera detta och hoppas på de bästa.
 

honda600e

Välkänd medlem
17 aug 2010
744
6
18
Märsta
Vett och etikett är det väl som gäller.. inte ålder.

En åldergräns löser inte problemet, det skapar bara medlemmar med falsk information, och att yngre vill lära sig mer är väl bara bra..

Och sen lite OT
Och kan någon förklara vad "P12" är för något då jag är för gammal för att veta vad som menas med det?
 

Maaattiii

Välkänd medlem
12 apr 2010
258
2
16
Vett och etikett är det väl som gäller.. inte ålder.

En åldergräns löser inte problemet, det skapar bara medlemmar med falsk information, och att yngre vill lära sig mer är väl bara bra..

Och sen lite OT
Och kan någon förklara vad "P12" är för något då jag är för gammal för att veta vad som menas med det?
P12 är egentligen bara ett kön samt ålder, alltså: Pojke 12 år = P12. Men av någon konstig anledning har det blivit en förolämpning, en pojke som är äldre än 12 år men betér sig som en 12-åring och är omogen, värdelös på att stava o.s.v kan kallas P12:a :blink1: