Åldersgräns

jjonk

Välkänd medlem
8 feb 2011
101
0
16
Vad grundar du det här inlägget på?
ett forum ska väll va för alla som vill lära sig,diskutera osv..
men följer man inte regler ska man ju klart inte vara här.
 

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
och hur ska du kontrollera att alla är över den specifika åldersgränsen har du tänkt?
 

KiNGsKoTeR

Välkänd medlem
31 aug 2010
552
1
16
Söderhamn
Men har man ett brinnande intresse för skoteråkning så borde väl man få vara med.. eller? Fyller själv 16 om 13 dagar, går teknikprogrammet i Söderhamn så är varken P12a, nörd (även om teknik står för det så är det inte så..) eller en dryg idiot. Så nu, borde jag bli utkastad från forumet? ;)

Går efter att många är i min ålder på forumet som många INTE verkar uppskatta.. (idiotiskt..)
 

KiNGsKoTeR

Välkänd medlem
31 aug 2010
552
1
16
Söderhamn
Eller hur.. Dom som är unga här på forumet vill väl lära sig lite om hur saker och ting fungerar inte bli hatad halva forumet. ÄR MAN STOR SKA MAN VARA SNÄLL GUBBAR!!
 

shagwell

Välkänd medlem
17 jan 2011
1.202
0
16
luleå
Klart alla ska få vara med! Okey visst kan jag bli lite less på pubertala kommentarer som med all säkerhet kommer från en junior på 15 jordsnurr..men som sagt alla har sin plats här i forumet och vem vet, kanske dom lär sig lite hyfs på vägen hehe
 

KiNGsKoTeR

Välkänd medlem
31 aug 2010
552
1
16
Söderhamn
Nej tyckte det var bra att den kom upp, nu kanske det är någon som ändrar sin syn lite på Vissa ungdomar.. För har ingen gjort det så kan man säga att det var en onödig tråd :p

Sen.. Ja vet! Jag hade bytt namn om jag så kunnat, kanske var lite av en P12a när jag gick med forumet.......
 

__Marcus

Välkänd medlem
16 dec 2008
3.517
35
48
Borlänge
Känner mig som en gubbe.
Men nej åldersdiskriminering är ingen bra idé, finns nog en del ynglingar här som säkert kan dela med sig av något vettigt åt oss gubbar också.
 

jjonk

Välkänd medlem
8 feb 2011
101
0
16
kanske inte en onödigt tråd men tråd skaparen hade kunnat formulera sig bättre och lite mognare om varför han tyckte som han skrev, och kanske varför han fått för sig det? eller?
 

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Syftar du på att du vill få bort omogna och idiotiska inlägg?? Då hjälper nog inte en åldersgräns tyvärr, finns många "äldre" som beter sig illa också..
Klart alla ska få vara med, oavsett ålder. Finns många som vill lära sig saker(unga som gamla) och vad forumet utan alla frågeställningar?? Ganska dött skulle jag gissa..
 

golfsTiGe

Välkänd medlem
9 apr 2011
424
1
16
Gäddede
Svårt de där med åldersgränser.....14 eller 60, ska de spela nån roll?!?
Tror att ett genuint intresse för skoter och allt som hör till ska räcka fint för att vara medlem i detta forum.
/En som känner sig som en gubbe
 

snowmobileer

Välkänd medlem
27 maj 2009
366
0
16
sen äre väll så att även fast man är en liten fjant så behöver man ju inte vara en fjant på forumet heller.
jag har vart här sen 2009 och är 15 nu. Döm inte oss alla småglin! :)
 

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
och varför det då? hur gammal borde man få va då, för att vara här
Efter att ha läst dina inlägg igår fick jag iofs också samma tanke som TS...

Men ok nej åldergräns funkar ändå inte, går säkert och grovrensa men finns många äldre som kan smutsa ner precis som många yngre beter sig väldigt bra och bidrar positivt...

Man får förlita sig på regler och aktiva moderatorer och det tycker jag SM har av det jag sett...
 

dude

Välkänd medlem
3 nov 2010
920
1
16
norrbotten
Efter att ha läst dina inlägg igår fick även jag samma tanke som TS iofs...

Men ok nej åldergräns funkar ändå inte, går säkert och grovrensa men finns många äldre som kan smutsa ner precis som många yngre beter sig väldigt bra och bidrar positivt...

Man får förlita sig på regler och aktiva moderatorer och det tycker jag SM har av det jag sett...
va??