Sökresultat

  1. S

    57 mm kammar på en RMK?

    SRV_540, du är inte så smart du;) Såga en träkloss som är exakt 5,7cm och testa! Lycka till
  2. S

    slutburk

    www.tikka.se han gör en speciellt för din skoter.
  3. S

    Filmkamoror, förslag på vilken man borde köpa för en billig penning ?

    begagnat på blocket om du bara kan kasta fram 1000-1500.
  4. S

    Vilka pogram skulle ni rekomendera till skoterfilm?

    Vegas funkar perfekt för mig! Premier finns väl också men det tycker jag är gormigare
  5. S

    Phazer MTL gaswire

    Haha, hoppas du menar 10cm :)
  6. S

    ZX trailing armar på EVO chassie... ?

    Sv: ZX trailing armar på EVO Det tro jag nog, samma chassi i stortsett
  7. S

    Hur många HK i min skoter?

    2,0L/milen kanske?
  8. S

    RMK 800 Dragon -08, köpråd

    Sv: RMK 800 Dragon -08 Är inte rmk 800 dragon en 4takt med turbo? Hursomhelst så skulle jag lägga mina slantar på den nya summit xp'n eftersom att jag tror att den kommer vara gudomlig i lössnön när den är såpass lätt. Sen så är det ju en ny maskin så det kommer nog komma endel uppdateringar...
  9. S

    Första snön 07/08

    Sv: SNÖ!! Idag snöade det ett par timmar här i Jokkmokk!
  10. S

    Speedtech slutburk!

    Montera å kör.
  11. S

    700 - 800 cc skoter?

    Renegade-800 Har en Renegade-800 ( 2002 ) Som jag är väldigt nöjd med, går mycket bra. :)
  12. S

    Lyktsköldar till f7

    www.crossbolaget.se hade då förut
  13. S

    pipor till mxz 583

    kolla med Tikka, www.tikka.se
  14. S

    ang kammstorlek på en rs rage -05

    Testa med en träkloss.
  15. S

    GE MIG INFO!!

    Jag bor i Jokkmokk men snön har inte kommit ännu. :( Förra säsongen var snön väldigt sen, men när det kom kom det ordentligt så man kan ju hoppas på samma sak iår. steffa_123@hotmail.com om du har några frågor
  16. S

    Enduro-600 SP ( 2001 & 2002 ) Köpråd... ?

    Enduron är svart 02.. Jag hade köpt 02an, den har elback men också precisions skidorna..
  17. S

    Vatten körning

    #3 här överdriver nog litegrann, Visst tar den stryk vid en sänkning, men om man tömmer den på allt vatten som går att få ut ska det inte vara så stora problem att få den att gå efteråt..
  18. S

    PANIK!!

    Om du drar dig uppåt hit till Jokkmokk och sedan vidare mot Årrenjarka/Kvikkjokk så är det finfint före med ca150cm snö.
  19. S

    Buskörning ! ?

    Jag bor strax utanför Jokkmokk och jag har aldrig vart med om att det varit någon buskörning på gaterna inne i samhället. Kan däremot hände att dom buskör på sjöarna som är strax intill samhället.