Sv: RMK 800 Dragon -08
Är inte rmk 800 dragon en 4takt med turbo?
Hursomhelst så skulle jag lägga mina slantar på den nya summit xp'n eftersom att jag tror att den kommer vara gudomlig i lössnön när den är såpass lätt. Sen så är det ju en ny maskin så det kommer nog komma endel uppdateringar...