Sökresultat

  1. S

    Skoter

    Srx är värdelösa i snön, jag tycker du bör satsa på en enduro, mxz 6-700 årsm. 01
  2. S

    Vad drar en rotax pro 800

    Kör aldrig slutburk utan effekt pipa, du tappar mycket effekt i början då
  3. S

    Leder i Jokkmokk

    leden mellan Jokkmokk - Vuollerim är inte ens körd, vet inte mellan jmk - årrenjarka.
  4. S

    fsx skor ??

    HMK skorna är grymma, hittade ett par liknande från snowpeople på skoterdelen.net, dom var lite billigare; 999:-
  5. S

    Att KÖRA FAST!!!

    Kör summit, har ingen erfarenhet av fastkörningar! höhö Nejmen man brukar väl trampa framför skotern, kasta runt den och sedan be polaren dra i ena skidan och sen är det bara gasa, om det är plan mark dvs.
  6. S

    Bästa tjejskoter för under 20.000?

    En lynx kanske?
  7. S

    Oppna skoterleder i Norrland

    Jag bor i jokkmokk och i "centrum" är lederna pistade, men vet dock inte utanför. Sen så är det ca 60-70cm snö så du kan åka i skogarna också.
  8. S

    powertek - 95 el 98 oktan.

    Du kan ju optimera skotern för 98oktan och få den att gå hårdare, bättre osv. Finns säkert någon här som vet hur man ska gå till väga med det.
  9. S

    Drevning på summit xrs '07

    Någon som vet vad det är för drevning på en summit xrs 800 '07? Tack på förhand.
  10. S

    skoter köp

    prox 600 -03, den är mer sportig!
  11. S

    matta delning?

    Jo den spelar roll!
  12. S

    Polaris IQ shift -08

    Dom har inga dekaler, tDom hade inte varv eller hastighetsmätare, bara ett av dom(?)
  13. S

    Nytro RTX sopade ängen med Renegade 800 -06

    Pic/vid or it didnt happen!
  14. S

    ZX VS CK3

    Jag tror inte att dom passar, men vet inte till 100%
  15. S

    finns det??

    Skotermärkets hemsida kanske?
  16. S

    Tips om skoterköp !

    köp en ski-doo eller lynx, typ enduro, mxz eller renegade!
  17. S

    Erfarenheter Rotax 1000

    Har erfarenhet av summit 1000 och machz 1000, summiten är helt otrolig i fjällen om man gillar att klättra! RTn är ju mycket bredare än en slimmad 800, men inget man bryr sig om efter ett tag. MachZ är grymt rolig efter hårdpackade leder och den visar verkligen att den har 165+hk!
  18. S

    Switchback 600-06 startar inte, hjälp!

    Hej. En polare till mig har en Switchback 600-06 som helt vägrar starta, när vi drar i den så smäller den ovanligt högt ifrån utblåset så att säga. Någon som har/har haft samma problem? All hjälp godtas! /Mvh
  19. S

    44 mm kammar på Pro x2 800

    testa med att kapa en träkloss så att den är 44mm hög, kolla sedan om den tar i..
  20. S

    köra skoter !

    Missade det Jappower, får göra det imorgon!